smc-r 690 supermoto Almadan önce biraz konuşalım

Katılım
13 Eki 2015
Mesajlar
1,106
ofofofofofofofofofofofofofofofofofofofofoffffff

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:43 ----------

yapilacaklar listesi:

1. Arka kuyruk kisalacak: US kuyrugu olabilir (ktm part no: 76508116100)
2. Sinyaller LED olacak (ktm part no: 60614937044)
3. Egzoz remus veya akrapovic ile degisecek (3 kilo kazanirsin veya 3 level atlarsin)
4. Aynalar degisecek
5. lastikler bitti mi pirelli mt60 rs corsa cekilecek
6. ve en önemlisi; motora alarm takilacak..

ben olsam yapardim yani :)
abi o motor ne oyle ya beni benden aldi valla nazar degmesin :)
 
Katılım
21 Haz 2015
Mesajlar
127
ofofofofofofofofofofofofofofofofofofofofoffffff

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:43 ----------

yapilacaklar listesi:

1. Arka kuyruk kisalacak: US kuyrugu olabilir (ktm part no: 76508116100)
2. Sinyaller LED olacak (ktm part no: 60614937044)
3. Egzoz remus veya akrapovic ile degisecek (3 kilo kazanirsin veya 3 level atlarsin)
4. Aynalar degisecek
5. lastikler bitti mi pirelli mt60 rs corsa cekilecek
6. ve en önemlisi; motora alarm takilacak..

ben olsam yapardim yani :)

1- Arka kuyruk kısaltılacak ve plaka haşur huşur yere sürtecek.
2-Sinyaller böyle kocaman kalsın retro havası var. Hoşuma gitti : )
3-Egzoz boğazdan 9bin tl ye geliyor. Bu motoru almak için 2 yıl para biriktirdim. Egzoz içinde 1 yıl birikim yapmak lazım :D
4-Aynalar yuvarlak olması lazım : )
5-Lastik için benimle aynı fikirdesin.
6-Alarma hiç gerek yok. Yani benim şartlarım için gerek yok : p
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
854
1- Arka kuyruk kısaltılacak ve plaka haşur huşur yere sürtecek.
2-Sinyaller böyle kocaman kalsın retro havası var. Hoşuma gitti : )
3-Egzoz boğazdan 9bin tl ye geliyor. Bu motoru almak için 2 yıl para biriktirdim. Egzoz içinde 1 yıl birikim yapmak lazım :D
4-Aynalar yuvarlak olması lazım : )
5-Lastik için benimle aynı fikirdesin.
6-Alarma hiç gerek yok. Yani benim şartlarım için gerek yok : p


1. arka kuyruk check :cat:
2. orijinal sinyaller cok kötü be - motorun retro touch'ini us-kuyruga exc fren lambasi ile verdim :)
3. motorblogundan itibaren ekzoz sistemine gerek yok, bin 500'e sar bir remus slip on, acik hava filtre kapagida taktin mi tamamdir
4. aynalar check :cat:
5. lastikler check :cat:
6. Motor hafif aga, iki kisi kaldirip hooop panelvana atiyorlar..


benim canavar bu: 20bin küsür km, 2013 enduro r @ smc r, sebring pp slip-on egzoz + katalizör, k&n hava filtresi + acik pp kapak, 15/44 disli orani, koltuk alti yuvarlak ayna, pp led sinyaller, mt60 rs corsa, alamsistemi, bir de manda lesi var :)
1vqq45.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 19:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:29 ----------

aynalar

kn52oW.jpg


RojaM1.jpg
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
218
Forumun pek çok yerinde söyledim gene söylüyorum. Bu camia da bir SM vardır birde diğerleri. SM kullanmayıp ben şöyleyim ben böyleyim atarım tutarım diyen tonla apaçi var. Motosikletin geldiği son noktadır SM türü. Daha üst bir teknoloji ve mühendislik yok motosiklet dünyasında. Ama neden kullanan yok? Cevap basit 2 kelime, pahalı ve zor. Son nokta teknoloji ve mühendislik olduğundan fiyatı dudak uçuklatır. İşletme maliyeti yani bakım vs masrafı çok fazladır. Zor kısmı ise şöyle; SM tarz makine kullanmak için öncelikle yüksek oturma poziyonuna alışık olmanız gerek. Yani enduro(cross) tarz tecrübeniz fazla olmalı. Bununla beraber aşırı yüksek torku dizginleyebilecek kadar güçlü makine tecrübeniz olmalı çünkü 4. viteste tekere geliyor namussuz. Bütün bu tecrübenizi harmanladığınız tarz SM dir. Basit bir hesap yapalım, 3 4 yıl enduro(cross) takılsanız bir o kadarda 600cc üzeri naked takıldınız desek, aşağı yukarı 8-10 yıllık tecrübe gerekir bence.
Bunu eklemeden geçemeyecem; SM yi turing veya naked gibi kullanmayı düşünüyorsan boşa para verme git onlardan al. SM nin ruhuna ters.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2013
Mesajlar
386
Sabah sabah yine kör oldum. Şimdi sana bi grenzgaenger sweatshirt ü lazım. Kazasız belasız.
 
Katılım
9 Mar 2016
Mesajlar
343
Kullanan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim :) Ben de motorumu satıp smc almak istiyorum. Memnun musunuz motorunuzdan?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst