smc-r 690 supermoto Almadan önce biraz konuşalım

Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
abi 140 kilo smc dukue690 150 kilo 10 kilo var 10 kiloda bence baya şey değiştirir


kullandın mı sen bunları ?


smc 690 141 kg.

duke 690r 149.5 kg

8.5 kilo fark var.

smc - 67 beygir

duke 690r - 70 beygir.

3 beygir fark var.

8.5 kg / 3 beygir dersek ; 2.83 kg başına 1 beygir düşer :) bu da demektir ki merak etme duke 690r ile smc aynıdır.


naber gökberk :)
 
Katılım
13 Eki 2015
Mesajlar
1,106
kullandın mı sen bunları ?


smc 690 141 kg.

duke 690r 149.5 kg

8.5 kilo fark var.

smc - 67 beygir

duke 690r - 70 beygir.

3 beygir fark var.

8.5 kg / 3 beygir dersek ; 2.83 kg başına 1 beygir düşer :) bu da demektir ki merak etme duke 690r ile smc aynıdır.


naber gökberk :)

abi hiç birini kullanmadım mt07 ye artçı oldum sadece buyuk cc okadar binmişliğim var :D . abi hiç beygirlerine bakmadımki sadece kiloyu tam olarak soyledım sonuç olarak ikiside canavar :queen: bu arada pek iyi değilim abi ya hava kapalı bomba patlıyor felan senden ne haber abi :santa:
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
abi hiç birini kullanmadım mt07 ye artçı oldum sadece buyuk cc okadar binmişliğim var :D . abi hiç beygirlerine bakmadımki sadece kiloyu tam olarak soyledım sonuç olarak ikiside canavar :queen: bu arada pek iyi değilim abi ya hava kapalı bomba patlıyor felan senden ne haber abi :santa:

mt 07 duke 690 nın yanına falan yaklaşabilecek bir motor değildir. bakın bunu diyince ben hep suçlu oluyorum :) evet mt07 hırçın bir motor performansı falan güzel eyvallah ama ben motor kıyaslamasını bu şekilde yapmam asla. ikisinin arasında çok büyük başka ve çok önemli farklar mevcut.

iyi diyelim iyi olalım. valla haftasonu çalışıyoruz şirketteyim...
 
Katılım
13 Eki 2015
Mesajlar
1,106
mt 07 duke 690 nın yanına falan yaklaşabilecek bir motor değildir. bakın bunu diyince ben hep suçlu oluyorum :) evet mt07 hırçın bir motor performansı falan güzel eyvallah ama ben motor kıyaslamasını bu şekilde yapmam asla. ikisinin arasında çok büyük başka ve çok önemli farklar mevcut.

iyi diyelim iyi olalım. valla haftasonu çalışıyoruz şirketteyim...

abi işte o segmentteki tek bindiğim motor oda artçı olarak :D iyi çalışmalar abi :)
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
690 cc, tek silindir, 70 beygir ve 140 kg.
bu motor alınır ama hakkını vermek gerekir..
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Sakın sakaın sakın ha. Sm ler dünyadaki en gereksiz motosikletlerdir. Konfor yok, son sürat desen yok. ivmelenme var ama yalandan var. Gazı veriyorsun önü kalkıyor, frene basıyorsun arkası kalkıyor. Biz motosiklet sürücüsüyüz arkadaşlar manyak mıyız biz? Kaldı ki tek tekerde ivmelenme yavaş, ön teker üstünde frenleme uzun olur. İyi değğğiiillll. Almayın, aldırtmayın! Bu oyuna dahil olmayın!
Titreşimden cocuğunuz olmayacak, yanınızdan 300-500 lük motosikletler el sallayacak, poponuz mu? Nasır tutacak! Üstüne üstlük yanlışlıkla ön tekeri önünüzde giden arkadaşınızın üstüne indirebilirsiniz?
Aklınız başınızdaysa o motordan koşarak uzaklaşın. Değilse hayırlı olsun.
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
Sakın sakaın sakın ha. Sm ler dünyadaki en gereksiz motosikletlerdir. Konfor yok, son sürat desen yok. ivmelenme var ama yalandan var. Gazı veriyorsun önü kalkıyor, frene basıyorsun arkası kalkıyor. Biz motosiklet sürücüsüyüz arkadaşlar manyak mıyız biz? Kaldı ki tek tekerde ivmelenme yavaş, ön teker üstünde frenleme uzun olur. İyi değğğiiillll. Almayın, aldırtmayın! Bu oyuna dahil olmayın!
Titreşimden cocuğunuz olmayacak, yanınızdan 300-500 lük motosikletler el sallayacak, poponuz mu? Nasır tutacak! Üstüne üstlük yanlışlıkla ön tekeri önünüzde giden arkadaşınızın üstüne indirebilirsiniz?
Aklınız başınızdaysa o motordan koşarak uzaklaşın. Değilse hayırlı olsun.

bunu diyen klx 250'ye biniyo...
 
Katılım
11 Ara 2015
Mesajlar
1,352
Smnin şakası olmaz.Adamı fukara sümüğü gibi yapıştırıverir asfalta.
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Şu Sm si ile milleti korkutan vardıya ışıklarda.Bir an o geldi aklımada zevkli olabilir lan aslında ahhazas
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2014
Mesajlar
580
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yeni jenerasyon üretimlerde bu titreşim olayını elden geçirmişler deniliyor. Çift buji gibi değişiklerde yapılmış. Yakıt ortalaması üzücü değilmiş. Y.dışında SM kullanıcıları yüksek km li geziler yapıyorlar. Onlardan bile bu şikatleri duymadım. Ama bu kullananlar hep yeni jenerasyon.

Benimkide 690smc yeni jenarasyondu :mrgreen:, çift bujili, özel balansörlü, KTM çok iddea ediyordu ama gerçekten abartmıyorum bakın, yemin bile edebilirim, hasta oldum, ellerimi hissetmedim, eve gelince oturamadım, heryerim oynadı ,vucut dengem bozuldu, inanılmaz titriyor inanılmaz rahatsız edici, o kadar sevdiğim motosikletimi sattım diyorum geziden hemen gelince, belgeleyebilirim.Ben hayatımda 30 a yakın motosiklet sahibi oldum 1 milyonkm yol yaptım, ama bu kadar rahatsız oldugumu hasta oldugumu hiç hatırlamam bir motosiklet yolduculugu sonrası, özellikle dönüş yolunda resmen bittim.

eklemek istediğim son şey, orjinal egzozun gürültüsü acayip fazla, gürültü ayrı bir biçimde rahatsız etti kulaklarımı.
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Gidip gecmis mesajlarima bakin SM ile alakali yazdiklarima, collerde Mecnun gibi dolanip duruyorum. Hala sahibinden.com uzerinden motor kovaliyorum.

Kendimi zor tutuyorum, bu sayfaya yazmayacagim.





Ironi saka bir tarafa, Klx`i sehir icinde nasil kullanabiliyorsunuz Xt 660x ` den sonra ? Sadece arazi amacli mi aldiniz ?

O kadar yuksek on takim, ve buyuk jantla donemem gibi geliyor hep
 
Katılım
14 Ocak 2016
Mesajlar
275
abi 140 kilo smc dukue690 150 kilo 10 kilo var 10 kiloda bence baya şey değiştirir

konu ktm'e geçiyorsa bende dalayım duke390la :) usta smc-r benim duke'u almadan önce baktığım ilgilendiğim bi modeldi. ancak bi türlü nasib olmadı. sebebi supermotoyu hep ikinci motor şehir içi kullanım agresif trafik cambazı olarak görmemdi. bunun dışında seni üzer. öyle saçma sapan gavur sitelerine girip , yok çift buji yok uzun yola gidiyolar yok bilmem ne hikayelerine aldanma,, üzülürsün. bu arada berkcigdem seni dinleyip bitane 660tenere bakıyorum bu aralar :)
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Gidip gecmis mesajlarima bakin SM ile alakali yazdiklarima, collerde Mecnun gibi dolanip duruyorum. Hala sahibinden.com uzerinden motor kovaliyorum.

Kendimi zor tutuyorum, bu sayfaya yazmayacagim.






Ironi saka bir tarafa, Klx`i sehir icinde nasil kullanabiliyorsunuz Xt 660x ` den sonra ? Sadece arazi amacli mi aldiniz ?

O kadar yuksek on takim, ve buyuk jantla donemem gibi geliyor hep

Şu anda bunu da satıyorum :) Arazi dışında şöyle bir durum var, eğer kaliteli bir arazi lastiğiniz varsa yol lastiğine göre inanılmaz yumuşak hamurlu oluyor. Bende örneğin michelin ac-10 var. 4-5 bin km düz git lastik biter öyle söyleyeyim. Ve ''kuru'' zeminde inanılır gibi değil ama en az xt kadar dönebiliyor. Yüksek hızlarda ve fren altında stabilliği yol lastiği gibi olmuyor tabi.
Bir de şehir içinde her yere inip çıkılabiliyor, açıkçası sıkışık trafikte daha rahat bu yüzden. Ama satıyorum, bir şeyler eksik kaldı:)

Dikkat klx in amortisörleri ayar içerir**
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Yorumlara bak... Kaciniz SM ye dokundu hayatında? ( kullanan ve deneyimleyenlere demiyorum )
Ben, SM kullanmadı, bir şeyler öğreniriz diye girdim ama herkes -miş'li ve bilge!
Resmen bilgi kirliliği...
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Gidip gecmis mesajlarima bakin SM ile alakali yazdiklarima, collerde Mecnun gibi dolanip duruyorum. Hala sahibinden.com uzerinden motor kovaliyorum.

Kendimi zor tutuyorum, bu sayfaya yazmayacagim.






Ironi saka bir tarafa, Klx`i sehir icinde nasil kullanabiliyorsunuz Xt 660x ` den sonra ? Sadece arazi amacli mi aldiniz ?

O kadar yuksek on takim, ve buyuk jantla donemem gibi geliyor hep



bende yazmıyorum :) dayanamadım 2 - 3 tane yazdım kaçtım :) bu arada evet klx yüksek ön takım vs ama xt660 ın da pek ufak sayılacak bir ön takımı ve 21 inç ön lastiği var.

mein ol alışınca o kadar kolaylar ki :)

bu arada Batuhanın yazdığı şehir içindeki bazı avantajlarına kesinlikle katılıyorum. atlama zıplamaları bıraktım özellikle aynaların üzerinden geçebilmek ayrı bir zevk :) birde ben tenerede gidonu yükselttim artık dahada güzel geçiyor aynalardan :)
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Ben smc kullanmadım geçtiğimiz yaz trafikte tanımadığım smc'li biri denk geldi beraber oynaştık biraz uzun yola gidermi şuyu buyu nedir bilmem ama ne desem bilemiyorum abi alet fena öyle böyle değil of sana diyorum smc:))O gazı açtığındaki egzozun kükremesi vuhuu duygularım kabardı yine:queen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst