slm ruhsat hakkında bılgısı olanlar yardımıcı olurmusunuz

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm ruhsatı olmayan fakat sadece faturası var_?
Yeni ruhsat cıkartabılırmıyım_? notere gıtmeme gerek varmı _?
Fatura benım uzerime kesik değil
http://www.sahibinden.com/mz_etz_251_satilik-21WQQaXQQ14993477WQQpXQQdisplayitem
bu sıtede motosıklet sizce ne dersiniz :silent:
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
benim bildiğim ruhsat çıkarmadığın için cezalı olarak çıkartacaksın üstünden kaç yıl geçtiyse faiziyle vergisini ödeyceksin muananesi vs olacak biraz zahmetli bir iş

ayrıca o motor sana tahminimce 1 milyarın üstünde gelir
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
faturan varsa cıkartırsın ama birazmaliyetli olur..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm

slm bir yanadan alayım dedım plakasız gezerım dedım ama trafıkte köse kapmaya deymez cevaplarınız ıcın tsk ederım ıyı geceler
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
köşe kapmaca oynamaya gerek yok zaten motorda ömrünü tamamlamıstır yoksa satmaz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
haklısın

slm benım dulla gene yollara devam edeyım:farao::rendeer:
 
Katılım
29 May 2009
Mesajlar
155
slm benım dulla gene yollara devam edeyım:farao::rendeer:

en ucuzu o galiba :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:38 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:37 AM ----------

nie çünkü o motor 350 ruhsat paran war 1 milyara yakın ettimi sana 1350 üstüne geçirdin plaka cart curt oldumu sana 1750 civarı onun yerine sıfır bissürü temiz motor bulursun(RUHSATLI) :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Slm

arkadaslar ilgi ve alakanıza Tsk ederım
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
24
İşlemi uzun...
Önce Fatura kimin adına kesilmiş ise o kişi Trafik şubesine müracaat edecek. Gerekli trafik cezasını ( Faturalı araçlarda 3 ay içersinde ilgili brimlere bildirme mecburiyeti var ) ödeyerek aracı muayeneye sokacak ve ruhsatı çıkartacaktır.
Ruhsat çıktıktan sonra ancak sana resmi olarak satış yapabilir.
Kısaca... değmez...

Zaten satan kişide
parca olarak yada köyde kullanmaya
diye belirtmiş :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst