Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 10 Ara 2008
- Mesajlar
- 423
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm ruhsatı olmayan fakat sadece faturası var_?
Yeni ruhsat cıkartabılırmıyım_? notere gıtmeme gerek varmı _?
Fatura benım uzerime kesik değil
http://www.sahibinden.com/mz_etz_251_satilik-21WQQaXQQ14993477WQQpXQQdisplayitem
bu sıtede motosıklet sizce ne dersiniz :silent:
Yeni ruhsat cıkartabılırmıyım_? notere gıtmeme gerek varmı _?
Fatura benım uzerime kesik değil
http://www.sahibinden.com/mz_etz_251_satilik-21WQQaXQQ14993477WQQpXQQdisplayitem
bu sıtede motosıklet sizce ne dersiniz :silent: