slm honda titan almak istiyorum

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
447
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum ben tıtan kullandım sole soleım temiz bulursan eger kacırma o kategorının efsanesıdır tıtan ybr mbr tıss kalıronun yanında motoru gercekten cok ıyı we saglam wede forumda goruorum arkadaslar cukura dusuo kaza yapıo jantlar yamuluo fln titanla düştügüm cukurları bı gorsen ben bile şaşırdım tık yok hele hele parcaya gelınce en guzel yanı o ben ankara yiba carsısında bulamadıgım parca yok ınanılmaz ne arasan tonla en akla gelmedık parcaları soruorum cıkartıp werıolar stator 35 ytl aynalar 5-10-15 ytl balatalr 5 ytl elektrık tesısatı 40 ytl camurluk 20 yan we kuyruk grenajların tamamı 60 ytl ön amortısor boruları 30 ytl egzantırık 25 vs. fıyatlar bole arıza yaptı bi poşet parca aldım işcilkle beraber 90 tutdu temiz bulursan deiştirmek ısdemzsın o makınayı ama benım makına dökükdü cok sıkıntı yasadım frenlerdı bılmem neydı cok yolda kaldım
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben sattım 1000 tl ye :p
İste bisürü bulayım sana
Aha inanmıyosan kuyucasına sor ona diyodum daha 2 gun once alalım sana rx115 diye hemde 1000 tl :p

Sen satmışsın ağzınla söylüyorsun ,ben torunuma bırakacağım fark bu:cherry:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kıvırma şimdi :p
Demekki varmış o fiyatlara daha diri motorlar :p

Cgl ömürlük motordur ,sen sattığın için seninkiler değiştirmelik sınıfına giriyor,gör bak ben satacak mıyım bunu:bounce:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Ben satmayı hiç istemedim ki :)
Şuan param olsa yenıden alırım
Aprilia olmasaydı işin ucunda vermezdim onu emin ol :cat:
Herkese tavsiye ettiğim motorda rx tir
Kullanmadan çok yakıyo diyenlerede aldanmasın kimse Kanuni cheetah kadar yakıyo test edilmiştir :p
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Ben satmayı hiç istemedim ki :)
Şuan param olsa yenıden alırım
Aprilia olmasaydı işin ucunda vermezdim onu emin ol :cat:
Herkese tavsiye ettiğim motorda rx tir
Kullanmadan çok yakıyo diyenlerede aldanmasın kimse Kanuni cheetah kadar yakıyo test edilmiştir :p

bana rx115 al diyodu emrah daha yeni konuştuk ancak ben tip olarak begenmiyorum rx i onun için almadım :p
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben satmayı hiç istemedim ki :)
Şuan param olsa yenıden alırım
Aprilia olmasaydı işin ucunda vermezdim onu emin ol :cat:
Herkese tavsiye ettiğim motorda rx tir
Kullanmadan çok yakıyo diyenlerede aldanmasın kimse Kanuni cheetah kadar yakıyo test edilmiştir :p

2 motoru karşılaştıramazsın biri 2 zamanlı yüksek güç çok masraf aşırı yakıt demek.
4 zamanlı motor dayanıklıığıyla ,sorunsuzluğuyla,ekonomisiyle öndedir.

Tercihler farklı, devir ekonomi devri,çok km yapana CGL, spor sürüş 115:cat:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
2 motoru karşılaştıramazsın biri 2 zamanlı yüksek güç çok masraf aşırı yakıt demek.
4 zamanlı motor dayanıklıığıyla ,sorunsuzluğuyla,ekonomisiyle öndedir.

Tercihler farklı, devir ekonomi devri,çok km yapana CGL, spor sürüş 115:cat:

Rx kullanmadıysan boşuna yorum yapma :)
O motor yakıyo diyen yalan söyler
Ben denedim yahu kanuni cheetah ile :)
Kıvırma şimdi hocam çıraklık olayına mı karşı kıvırmaya çalışıyosun :queen:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Rx kullanmadıysan boşuna yorum yapma :)
O motor yakıyo diyen yalan söyler
Ben denedim yahu kanuni cheetah ile :)
Kıvırma şimdi hocam çıraklık olayına mı karşı kıvırmaya çalışıyosun :queen:

Kullanmam gerekiyor mu 2 zamanlı işte başka bir özelliği mi var:mrgreen:
Senin yakıt 3.5 ise bu 2.5 fark o:cat:
Çırak olacaksak oluruz gocunmam seni de çırak gibi süründürürüm:cherry:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Emin olma herşeye el elden üstündür :cat:
Bu arada o 3,5 bu 2,5 değil :)
Yanlışsın burda inanmayan varsa teste herzaman açığım :p
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Rx kullanmadıysan boşuna yorum yapma :)
O motor yakıyo diyen yalan söyler
Ben denedim yahu kanuni cheetah ile :)
Kıvırma şimdi hocam çıraklık olayına mı karşı kıvırmaya çalışıyosun :queen:

ya araya giriyorum kusura bakmayın sohbetinizi bozuyorum

ya hocam motorundan memnun Extrema da rx 115 inden
titan almayı düşünene hocam cgl sen de rx 115 tavsiye et bitsin boş verin

rx 115 in cheetah kadar yaktığına katılmıyorum
cbr 600 de 90 la giderken 4 litre yakıyor
cheetah da 90 la giderken 3 litre yakıyor
rx 115 de 90 la giderken 3 litre yakıyor
cbr 600 son gaz agresif sürersen 100 km mesafe de 10 litre yakar
rx 115 de tamgaz sürersen 6 litreye yaklaşır
cheetah tamgaz sürersen 4.5 litreye yaklaşır söylemek istediğim bu kısaca

ama ben rx 115 alı:queen:rım cheetah almam


hadi öptüm hepinizi iyi akşamlar
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Yok yahu gerçekten cheetah kadar yakıyo :)
Beraber koyduk depoları o yüzden savnuyorum ya rxi
Yoksa aprilia veya derbi olsa hayatta bulaşmayın derim :p
Bi kullanın sonra karar verin bence :cat:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ha ha ha 115 6 lt yakıyo bizim ciguli standart 2-3 ha ha ha:queen:
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
param 1000-1400 tl arası arkadaşlar ybryi bende isterim ama okadar param yok uzay kafaya bile param yetmiyo:(honda titan nede olsa japon malı efsane motor dedim yorumlarınız ışığında karar verdim.rx 115 lerin temizini bulmak zor hemde pahalı hemde parçası pahalı arkadaşta var airbrushlı

06022009.jpg
 
Katılım
7 Kas 2008
Mesajlar
1,121
titanın temizini bulursan hiç kaçırma benim yeğende var cbf 150 lere kafa tutyo mubarek alet

cgl ye de sakın bulaşma satamazsın baş belası bi motor
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Mar 2009
Mesajlar
47
herkeze selam araniza yeni katıldım ama tanışma topiğini bulamadım :p
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
ilk verdiğin linkteki motor olabalir güzel 2000 küsür km de rektefeden yeni çıkmış sanırım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst