- Katılım
- 5 Kas 2007
- Mesajlar
- 3,893
Onlar iyi de temizi nerde:silent:
Ben sattım 1000 tl ye
İste bisürü bulayım sana
Aha inanmıyosan kuyucasına sor ona diyodum daha 2 gun once alalım sana rx115 diye hemde 1000 tl
Onlar iyi de temizi nerde:silent:
Ben sattım 1000 tl ye
İste bisürü bulayım sana
Aha inanmıyosan kuyucasına sor ona diyodum daha 2 gun once alalım sana rx115 diye hemde 1000 tl![]()
Sen satmışsın ağzınla söylüyorsun ,ben torunuma bırakacağım fark bu:cherry:
Kıvırma şimdi
Demekki varmış o fiyatlara daha diri motorlar![]()
Ben satmayı hiç istemedim ki
Şuan param olsa yenıden alırım
Aprilia olmasaydı işin ucunda vermezdim onu emin ol :cat:
Herkese tavsiye ettiğim motorda rx tir
Kullanmadan çok yakıyo diyenlerede aldanmasın kimse Kanuni cheetah kadar yakıyo test edilmiştir![]()
Ben satmayı hiç istemedim ki
Şuan param olsa yenıden alırım
Aprilia olmasaydı işin ucunda vermezdim onu emin ol :cat:
Herkese tavsiye ettiğim motorda rx tir
Kullanmadan çok yakıyo diyenlerede aldanmasın kimse Kanuni cheetah kadar yakıyo test edilmiştir![]()
2 motoru karşılaştıramazsın biri 2 zamanlı yüksek güç çok masraf aşırı yakıt demek.
4 zamanlı motor dayanıklıığıyla ,sorunsuzluğuyla,ekonomisiyle öndedir.
Tercihler farklı, devir ekonomi devri,çok km yapana CGL, spor sürüş 115:cat:
Rx kullanmadıysan boşuna yorum yapma
O motor yakıyo diyen yalan söyler
Ben denedim yahu kanuni cheetah ile
Kıvırma şimdi hocam çıraklık olayına mı karşı kıvırmaya çalışıyosun :queen:
Rx kullanmadıysan boşuna yorum yapma
O motor yakıyo diyen yalan söyler
Ben denedim yahu kanuni cheetah ile
Kıvırma şimdi hocam çıraklık olayına mı karşı kıvırmaya çalışıyosun :queen: