slm honda titan almak istiyorum

Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
slm ben antalyadan enes sitenizi çok beğendim ben ilk defa motor alıcağım ve honda titan düşünüyorum 99-2000 model gibi bu motorlar nasıldır + ve- leri nelerdir şimdiden teşekkürler

bu motorun parça durumları nasıl

arkadaşlar yardımlarınızı bekliyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
aynen çok tavsiye ettiğim bir motordur ama usta öncelikle kendinizi tanışma topiğinden tanıtırsanız çok seviniriz ::tutkuy::
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoşgeldin. Cgl de iyidir ama Titan daha güçlü ,fiyat-model-km karşılaştırmasını yapıp seçin.
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Hoşgeldin. Cgl de iyidir ama Titan daha güçlü ,fiyat-model-km karşılaştırmasını yapıp seçin.

Her topiğe yazma sunu arkadaşım ya cgl iyidir diye :)
Tamam anladık cgl kullanıyosun memnunsun ama titan ve ybr nın yerını tutmaz :)
Gaz verdikçe zangırdayıp duruyo :queen:
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
sınıfında iyi bir motordur hele yeni başalyacaksan o senın sen onun kahrını çeker epey yol yaparsınız parça sorunu yaşamazsın ekonomiktir az yakar.bu arada aramıza hoşgeldin :)
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Her topiğe yazma sunu arkadaşım ya cgl iyidir diye :)
Tamam anladık cgl kullanıyosun memnunsun ama titan ve ybr nın yerını tutmaz :)
Gaz verdikçe zangırdayıp duruyo :queen:

Kardeşim yazarım ben sen de müdahale etme o zaman:)
Ayrıca gaz verince zangırdama sportiflik oluyo ,rahatsız edici bir durum yok, gerçek motorcu zangırdama dediğin motorum kükreyişini sever beee,taş atma Cgl'ye :queen:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Kardeşim yazarım ben sen de müdahale etme o zaman:)
Ayrıca gaz verince zangırdama sportiflik oluyo ,rahatsız edici bir durum yok, gerçek motorcu zangırdama dediğin motorum kükreyişini sever beee,taş atma Cgl'ye :queen:

Ne atmıycam ya honda diye aldanıp alıyolar bazı çinliler bile daha iyi cglden :p
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Ben motorumu övmüyorum ki :)
Ama cgl iyidir diyenlerede neden diye sormak istiyorum?
Neden cgl :)
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben motorumu övmüyorum ki :)
Ama cgl iyidir diyenlerede neden diye sormak istiyorum?
Neden cgl :)

Neden olmasın, sırf zangırdama yapıyor diye motor kötü mü olacak:silent:
Alışınca hoşuna bile gidiyor o zangırdama dediğin ,sorun yok yani:cat:
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
65
temiz titan bulursan al fakat antalya gibi yerde temizini zor bulursun...ama motor olarak çok güzel bi motordur...rx 115 ten sonra titanı tek geçerim o segmentte.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
199
Motorun zangırdıyanı, iki zamanlınında italyanı makbuldür:)
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tamamda aynı fiyata bisürü motor var cgl yı one cıkaran ne :)

Ben baktım o kadar hiç de motor yok öyle 2003 model 12500km 1200 Tl 1 ay önce, bana bir alternatif göster 40 yıl çırağın olayım:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst