slm herkese

Katılım
16 Eki 2006
Mesajlar
17
mrb, herkse hosgeldn dmekten yorlms olablrsnz sanrm ama ben de yeniyim iste :pr:
ne zamandan beri uzaktan uzaga ic gecrdgm motosikletlerle ilerleyen zamanda daha yakın iliskilere gircem sanrm, istanbulda oturuyorm ve okuldan olllddukkkca uzaga tasncagz buyuk ihtimal önümüzdeki ay ve yurtta kalmicam. bu da bana günlük yaklaşık 75km demek oluyor istanbul trafiginde ve çözüm olarak motosiklet düsünüyorm, yeni baslayacak olan birine ne tavsiye edersiniz durumumn ozeti su:
1-gunde yaklask 75km gitcem
2-boyum boyum 1.70 kilom 66kg
3-motosikletler hakkında hangi tip motoru secmem gerektigi de dahil yeterli bilgim yok..

umarım cevaplar gelirde bende aklımda kalanları daha ayrıntılı sorar, motosiklet dünyasına destekli bir giriş yapms olurum.
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
517
ARamıza hosgeldin...İlk basta bnce hangi fiyat aralıgında bir motor alacagını belir bi de vitesli mi vitessiz mi istiyorsun..BUnun cewabını werebilirsen tarz olarak yardımcı olmaya calısırız
 
Katılım
16 Eki 2006
Mesajlar
17
sanrm vitesli:pale: ve mümkünse pek pahalı olmicak; 6milyar civarina cikablrm die dsunuorm tabi ogrenci isi ne kadar ucz olsa o kadar ii :p
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
517
bnce bir www.honda.com.tr ye gir bir bak motor tarzları konusunda bir fikrin olsun.GEnel olarak ilk motor olarak cbr 125 r (5.000 ytl) weya cbf 250 yi tavsiye ediyorlar ama bnce bi tiplerine bak ...bir fikrin olussun...hyosung gt250 comet de iyi bir secim olabilir senin icin ...AMa dedigim gibi once bir tarzlara bak
 
Katılım
16 Eki 2006
Mesajlar
17
oncelikle teskkler cvplar icn.
motor tarzlarına az cok biliorm ve baktm verdgn siteye; tarzları bana hos gelior hepsinin ozellikle de cbr125 guzel gorundu tekerlekleri cok ince olmasına ragmen
ama benim drumum icin dogru secim cbr125 mi veya deilse nelere gore karar vermem gerekir?
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
1,578
Hoşgeldin.İlk önce paradan bahset gerisi kolay motor çok kardeş.:rendeer:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Hoşgeldin :rendeer: :bestmt:



smiliegeneratortest14ao.png
smiliegeneratortest22iv.png
smiliegeneratortest31qe.png
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
517
Sonuc olarak hep asfalt kullanacagın dusunulurse cbr125r senin icin iyi bir tercih...:cat: acelen yoksa mayısı bekle 2007 modelini al bence sen bilirsin...
 
Katılım
16 Eki 2006
Mesajlar
17
Sonuc olarak hep asfalt kullanacagın dusunulurse cbr125r senin icin iyi bir tercih...:cat: acelen yoksa mayısı bekle 2007 modelini al bence sen bilirsin...

tskkr herald en uygn cbr gibi ama 2007 mayıs?? bilmiorm neredeyse 1 sene demek :salut: birde yeni model cıkacagı icin digerlerinin fiyatı dusermi acaba belki de ikinci el alrm..
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
hoşgeldin...
bence 125 lik alma... günde 75 km yol yapacam diyorsun.birsüre sonra 125 lik sana yetmeyecek ve değiştirmek isteyeceksin. 6 milyara 250 lik bi makina alabilirsin...
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
41
Hoşgeldin aramıza,bencede ayırdığın bütçene göre bence de cbr 125 iyidir.Saygılar...
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
hoşgeldin arkadaşım , özetle paran varsa cbf250 yoksa ybr125 al fazla düşünme işin içinden çıkamazsın.....
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Arkadaşım aramıza ::hosgeldi :rendeer:
Forum Kurallarını buradan okuyabilirsin. ::gazete::
Kan grubu listesine yazılmak için ::stretche
Ehliyetle ilgili her türlü soru için :silent: ::eek:uestion
İleri sürüş teknikleri Hakkında bilgi almak için :bounce:
Bulunduğunuz il / ilçe "de ki motorcularla bağlantı kurmak için ::sefereee ::friends::bestmt: :thumleft: ::cheeeeer
uzun sürecek bir arkadaşlığın ilk adımları olması dileğiyle :rendeer: ::shake2::

::tutkuy:: ::tutkuy:: ::tutkuy:: ::tutkuy:: ::tutkuy::
 
Katılım
16 Eki 2006
Mesajlar
17
hosbuldk:)
bbrr kan grubuna listesine simdi yaziliorm ins ama orda bide ileri sürüş teknikleri icin link vermissin onun acemiler icin olanı varsa daha ise yarar sanırım :))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst