Herkese merhaba.Ben ozkansava'nın +1 iyim.:cherry:
Genel istek üzerine artık bende bir Mt üyesiyim.:queen: :queen: :queen:
:bestmt: ::tutkuy::
hoşgeldinnn kalıcı olman dilegiylee...
ozkansava senin yerinde olsam fuara onu götürmezdim. fuar çıkışı gözünün morarması kaçınılmaz:mrgreen:
Hoşgeldin:rendeer:
:bestmt: ::tutkuy::
manken ablalar var değil mi orada :queen: :queen: :queen:hoşgeldinnn kalıcı olman dilegiylee...
ozkansava senin yerinde olsam fuara onu götürmezdim. fuar çıkışı gözünün morarması kaçınılmaz:mrgreen:
puahahaaa özkan bende aynı fıkırdeyım sakın.Eğer götürürsende kaskını cıkarma kardeş.malum darbelerden anca o korur seni :queen: :queen:
Hoşbulduk Ümmet abi .Özkan sizden çok bahsetti Bursa da tanışacaktık kısmet yarına artık inşallah.oooo çok iyi ya özkan gelirken ayağını sürttün galiba. hoşgeldiniz sefalar getirdiniz