slm +1 geldi.

Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
7
Herkese merhaba.Ben ozkansava'nın +1 iyim.:cherry:
Genel istek üzerine artık bende bir Mt üyesiyim.:queen: :queen: :queen:

:bestmt: ::tutkuy::
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aramıza Hoş geldin

:rendeer:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
138
Herkese merhaba.Ben ozkansava'nın +1 iyim.:cherry:
Genel istek üzerine artık bende bir Mt üyesiyim.:queen: :queen: :queen:

:bestmt: ::tutkuy::

ooo bakıyorum sıteyı ele geçirmek için bir icraat bu.Aramıza hoşgeldiniz.Bende yeni sayılırım burda evsahibi ayagına takılıyos ama:queen: :queen:

özkan!! fuara yarın artcın olarak katılacak arkadasımız bu hanfendı herhalde degılmı:queen:


İyi eğlenceler sizlere :pale:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
7
evet kesinlikle o benim:queen: :queen: :queen:
hoşbulduk
 
Katılım
5 Mar 2007
Mesajlar
164
hşg aramıza biz de bu işlerde yeniyiz sizlerden bişeyler kapmaya çalışıyoruz..
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
hoşgeldinnn kalıcı olman dilegiylee...


ozkansava
senin yerinde olsam fuara onu götürmezdim. fuar çıkışı gözünün morarması kaçınılmaz:mrgreen:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
138
hoşgeldinnn kalıcı olman dilegiylee...


ozkansava
senin yerinde olsam fuara onu götürmezdim. fuar çıkışı gözünün morarması kaçınılmaz:mrgreen:

puahahaaa özkan bende aynı fıkırdeyım sakın.Eğer götürürsende kaskını cıkarma kardeş.:p malum darbelerden anca o korur seni :queen: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
7
hoşgeldinnn kalıcı olman dilegiylee...


ozkansava
senin yerinde olsam fuara onu götürmezdim. fuar çıkışı gözünün morarması kaçınılmaz:mrgreen:
manken ablalar var değil mi orada :queen: :queen: :queen:
bende onları görmeye gidiyorum zaten özkan benim gözümü morartmaz inşallah:p
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
1,578
puahahaaa özkan bende aynı fıkırdeyım sakın.Eğer götürürsende kaskını cıkarma kardeş.:p malum darbelerden anca o korur seni :queen: :queen:

Emrah abi artık bilemem kim kimi döver,şahsen benim işim olmaz mankenlerle de,genelde bayanlar birbirini keser.:p Bende bu durumdan rahatsız olursam kaskı geçiririm kafasına dalarım.:queen: :queen: :queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
oooo çok iyi ya özkan gelirken ayağını sürttün galiba. hoşgeldiniz sefalar getirdiniz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst