ooo bakıyorum sıteyı ele geçirmek için bir icraat bu.Aramıza hoşgeldiniz.Bende yeni sayılırım burda evsahibi ayagına takılıyos ama:queen: :queen:
özkan!! fuara yarın artcın olarak katılacak arkadasımız bu hanfendı herhalde degılmı:queen:
İyi eğlenceler sizlereale:
Emrah abi artık bilemem kim kimi döver,şahsen benim işim olmaz mankenlerle de,genelde bayanlar birbirini keser.Bende bu durumdan rahatsız olursam kaskı geçiririm kafasına dalarım.:queen: :queen: :queen:
Ters taksaydın kafasına.....:bounce: :bounce: :wiinkk: :queen:
Bu arada beauty hoş geldin.....+1 olmak böyle bişey.....Bence sen sadece + olmaya bak...1 o olsun...
Fuar bitti, ikiliden haber var mı? :queen: :queen: :queen:hoşgeldinnn kalıcı olman dilegiylee...
ozkansava senin yerinde olsam fuara onu götürmezdim. fuar çıkışı gözünün morarması kaçınılmaz:mrgreen:
Fuar bitti, ikiliden haber var mı? :queen: :queen: :queen:
Hoşgeldiniz sefalar getirdiniz bu arada :wiinkk:
aramıza biraz üşüyerek ve istanbul turuyla geldin.. umarım en kısa zamanda gene bölesi güzel görüşmelerde hep beraber oluruz.. :rendeer: hoşgeldin
Herkese merhaba.Ben ozkansava'nın +1 iyim.:cherry:
Genel istek üzerine artık bende bir Mt üyesiyim.:queen: :queen: :queen:
:bestmt: ::tutkuy::