SKYTEAM (ST200TR, ST200SM)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
skyteam için artık başka söylecek sözüm yok valla :rendeer:
hasan kardeşimide burdan kuçak dolusu sevgilerimi gönderiyorum :thumleft:
oleeeeeeeeeeeeeeeey
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
domi97 bu bir yarıştır spordur
yarıştada birinci olmak için
gerekirse finişe varmak için sırtında
motorunuda taşırsın
önemli olan yarışa girmektir
önemli olan motorların denenmesidir :rendeer:

Arvasi hasancım tavsiye ediyom gene git bi bayii ile görüş
al motoru motorun yabani keçiden farkı yok
fiatıda çok uygun :king:
 
Katılım
22 Eki 2005
Mesajlar
11
e_erdun' Alıntı:
domi97 bu bir yarıştır spordur
yarıştada birinci olmak için
gerekirse finişe varmak için sırtında
motorunuda taşırsın
önemli olan yarışa girmektir
önemli olan motorların denenmesidir :rendeer:

Ben bir yorum yapmadım. Sizin gibi düşünüyorum. Hatta mümkünse nasıl, ne prblem yapmış ögrenebilsek. Belki de benzini bitmiştir. :) Veya lastigi patlamıştır.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
domi97 kardeşim expert arkadaşım bu mesajını okuduğunda
mutlaka bu sorunu aydınlatacaktır
yarışlarda her türlü promlemlerle karşılaşabiliniyor
ki bu maç engebeli arazi maçıdır rizikosu çok büyüktür
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
e_erdun, vibrasyonun az olduğunu söylemişsin, peki hiç YBR 125 kullandın mı? Sen büyük ihtimalle Jinlun Chopper ına oranla bir vibrasyon kıyaslaması yaptın. Senin Chopperda zaten Ybr 125 e göre deprem olur gibi titreme var.erob, 4. madde var ya "4. Süratlenme 1- 2 viteste çok güzel AB standartlarındaki emisyon oranları açısından egzosda katalizör var bu yüzden 6000 - 6500 devirde kesiyor." bu işte! Ybr 125 veya birçok manuel şanzumanlı motosiklette de katalitik konvertör yani katalizör var ama 6.500 devirde kesmiyor 11.000, 12.000 e kadar dayıyabiliyorsun.

Ayrıca;

Bazı yarışmacılar ise zorlu parkura yenik düştü. Yarışın son etabında bitime metreler kala motosikleti arızalanan 26 numaralı Hasan Enç yarışı motosikletini taşıyarak bitirmek zorunda kaldı.

Kaynak: http://www.gunaydinaliaga.com/index.php?islem=detay&id=958

expert, başarı bu mudur?

Arkadaşlar sakın ha kötüleme çalışması yaptığımı sanmayın hatta az sonra Antalya Jinlun bayiindeki arkadaşımı arayıp benim Ybr ile takas yapabilir miyim yapmaz mıyım onu soracağım ama ilk önce bilgi almak istedim ve forumun her satırını okudum. Yanlış tercih yapmak istemem ...
 
Katılım
22 Eki 2005
Mesajlar
11
MeTaL' Alıntı:
hatta az sonra Antalya Jinlun bayiindeki arkadaşımı arayıp benim Ybr ile takas yapabilir miyim yapmaz mıyım onu soracağım ama ilk önce bilgi almak istedim ve forumun her satırını okudum. Yanlış tercih yapmak istemem ...

Jinlun'un hangi modeli ile takas yapmayı düşünüyorsun? ST200 ile mi?? YBR den memnun degilmisin? Hoş, farklı tarz ama..
 
Katılım
22 Eki 2005
Mesajlar
11
e_erdun' Alıntı:
yarışlarda her türlü promlemlerle karşılaşabiliniyor
ki bu maç engebeli arazi maçıdır rizikosu çok büyüktür

Ben de farkli bir şey söylemedim zaten.
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
566
İzmir de satılık mavi renkli bir tane var. (st200 tr) Karbüratörü ve egzozu yüksek performans için garanti dahilinde değişti. İlgilenen varsa bana mesaj yazabilir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
metal kardeşim benim bir prensibim vardır
kendime ait olmayan hiç bir motora deneme mahiyetinde bile binmem(kendimi motorumuda kimseye vermem)
jınlunumda vibrasyon vardı ama 5000 km sonra tamamen kayboldu şu anda 11 000 km oldu kaç km de de gidersen git hiç bir şekilde vibrasyon yok artık, bizlerde devir saati olmadığı içinde devrin kaça dayandığını kafadan bir şey söylemeyeceğim
şayet İstanbula yolun düşecek olursa buyur gel kapım her zaman açık sana deneme mahiyetinde jınlunumu kullan bana hak vereceksin
jınlunu şimdiye kadar tek bir baron985 barış kardeşime deneme mahiyetinde verdim sadece
vibrasyon kıyaslamasınıda jınluna göre yapmadım
Antalyadaki bayiden bi deneme şürüşü yap yaptığında da görecen
vibrasyon olmadığını sky team'da
skyteamda şu anda motoru rodaj dönemi olduğundan 6000 deviri geçirmedim onun içinde 6000 devirden sonra ne yapıp yapmıyacağını bilmiyorum bu konuda bilgisi olan ve rodaj dönemini geçirmiş skyteam kullanıcısı bir arkadaşım varsa yazsın kaç devire çıkardığını
ben şu anda memnunum sky teamdan ,arazi içinde bir takım jant ısmarladım
gelsin onlar endura lastik ve jantları değiştirdiğimde de dalacam arazilere tepe bayıra sonra olumlu veya olumsuz deneyimlerimi yazacağım buraya
sevgi ve saygılarımla :rendeer:
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
domi97, Ybr den memnunum fakat 5 aydır kullanıyorum bir değişiklik yapmak istiyorum aynı zamanda daha güçlü bir alet kullanmak tabii ki isteğim. Ybr ye laf söyletmem her şekilde arazide düz yolda güven verecek bir alet ama değişiklikte şart en azından kendimi bulana kadar. e_erdun, Cumartesi günü gidip deneyeceğim motosikleti fakat ellerinde sadece Enduro tarzında olan modeli varmış, eğer benim motoru istediğim fiyatlarda alırlarsa ve bende memnun kalırsam Skyteam den alır çıkarım. Koltuk rahatlığı, titreşim benim için çok önemli faktörler aynı zamanda motor oturaklı olmalı "kalk gidelim" dememeli altımdayken ...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
metal kardeşim allah herşeyi gönlüne göre versin :rendeer:
genç kardeşlerimin
arasıra değişik motorlar kullanmak fikrini destekliyorum :cat:
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Sevgili arkadaşlar,
Ben de bir st 200 tr almayı düşünüyorum.
Piyade arkadaşımızın tarifi ile İzmir de adliyenin karşısındaki bayiye gidip motorları gördüm.
Doğrusunu söylemek gerekirse motorların Plastik aksamı bana renk tonu olarak biraz garip geldi. Kırmızısı mesela ne tam kırmızı ne pembe güneşte epey kalıp ta solan kumaşlar gibi. Mavisi de öyle canlı değil. oysa topikte gördüğüm fotoğraflarda renkler pırıl pırıl. İcm'nin sayfasındakiler de. Acaba o bayidekilerin rengi mi öyle yoksa hepsi mi? Ayrıca siyah rengi varmı? 2006 modeller gelicek mi? Yılın sonuna gelmişken az bir zaman için 2005 almıyayım.
Bana verilen fiyat 2450 peşin veya kredi kartına 245*12. Bilgisi olan arkadaşların desteğini rica ederim :rendeer:
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Sevgili erob kardeşim,
Vallahi haklısın mavisi canlı görünüyor.
Siyahı olup olmadığını bilen varmı???
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben dün Pendik Kaan moto'da gördüm
siyah Sky team siyah renkte harika duruyor
sizler için bir foto koyuyorum arkadaşlar
p10100021ni.jpg

p10100036uo.jpg
 
Katılım
6 Tem 2005
Mesajlar
90
Okramcım, Motorun ruhsatını çıkartmadan önce kendi imkanlarınla boyatırsan olur, ruhsatında rengi siyah diye işlenmesi gerekiri.. e_erdun abinin çektiği resimlerdeki Siyah Skyteam gerçekten güzel olmuş.. :)
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Sevgili e-erdun sayende kararımı verdim.
Allahtan bir mani gelmezse siyahından almaya karar verdim.
Sevgili erob Plastik aksamları pek boyatmak istemiyorum çünkü krosların diğerlerine göre düşüp kalkması daha çok oluyor ve boya da yaprak gibi kalkıyor.
Çaresiz kalırsam, Parçaları ince bir kağıtla kaplayarak ölçümlendirdikten sonra (konfeksiyonda seri kalıp çıkarır gibi). 1 e 1 ölçekli kağıdı bir scannerde tarattıktan sonra, Bir grafikere üzerine resim,yazı vs. eklettirdikten sonra, bir reklamcı ya vinil kestirip iç dış kaplatmayı düşünüyordum.
Alakana çok teşekkür ederim.
2006 modeller geliyormu? haberi olan varmı arkadaşlar? Açıkçası almışken 1 ay için 2005 olmasına gerek yok derim. Tabiki gelicekse. Yoksa bir an önce almalı.
:rendeer: :joker:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst