SKYTEAM (ST200TR, ST200SM)

Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
83
userneym; polen in web sitesine girdim..fiyatlar dolar işaretli...bi yanlışlık olmasın sen 2.400 YTL ye aldığını yazmışsında :) kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
21
arkadaşlar ben motorumu alalı iki hafta oldu ve şu an 210 km 'de hiç bi problemi yok :cat: çokta memnunum bu hafta sonu tatilin son günü babamla beraber gezdik motorla dağda bayırda hiç bi sorun çıkarmadı keçi gibi mübarek :flower:
neyse bence almak isteyenler alırken düşünücek fazla bişey yok alın... :bounce:
BU arada skyteam 5 para etmez diğen arkadaşlar biraz araştırsınlar sonra yorum yapsınlar

SAYGILAR :rendeer: YGILAR
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
189
eski bir xt sahibi olarak ben geldim tum enduroculara merhaba :queen: :rendeer:
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
aman abi burada endurocuların sayısı artıyar allah mübarek etsin
alın kardeşlerim malın enduro olsunda çamıurdan olsun
 
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
52
hasan abi, daha taraklıya gelecez....bilgiler ışığında bi karar verelimde ne alacağımıza :thumleft:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Kas 2005
Mesajlar
37
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba ben de skyteam ile ilgilendim bir ay kadar önce ancak iki bayii de hiç ilgilenmedi. Bu vesile ile motordan soğudum biraz
1. Bayraklı'daki bayii hiç ilgilenmedi motor orda bakacaksan bak ama binme dediler. Ben de bastım gittim.
2. Bostanlı'daki bayii ile telefonda konuştum. Elimizde var gelin bakın deneyin dedi. Ben de koydum parayı cebime gittim. Ama skyteam yok scooterlar var. Bunlara bakın diyor adam dalga geçer gibi. İsterseniz sipariş verin getirtelim dediler.
Görmeden, incelemeden almak istemiyorum. Yanlış ta yapmıyorum herhalde. Bir de benim için en önemlisi sele genişliği. Malum ben biraz kiloluyum. Mesela kanuni yi denedim geçen haftalarda en fazla 150 km yol yaptım 2 gün içerisinde. 1 haftaya yakın kabalarım sızladı. Ama zonghsen ile Mersin'e gittik geldik, şahane idi. Jinlun bu konuda ne vaad ediyor, alanlar ne diyor? Özellikle bu konuda bilgi almak istiyorum. Bir de yakıt tüketimi konusunda ben bir bilgiye rastlamadım. (Gözden kaçırmış olabilirim). Bu konuda da bilgi alabilirsem sevinirim. Teşekkürler, saygılar.
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
Kardeşim dereli jinlun ne vaadediyor? yedek parça ve servis ben jl 150 cc kullanıcısıyım motor ları beğenirsin ve ya beğenmezsin ama ben ce izmir piyasasında en seğlam servis jinlun da eğer sky team düşünüyorsan yedek parçada hiç sıkıntı çekmeyeceğini varsayıyorım benim motor um bir çok kere ufak tefek arıza çıkardı bir de depom çatladı hiç sorun yaşamadım sorunu anlattım gerekli parçayı garantiden değiştirdiler ben sadece kendi isteğimle ufak paralar verdim el emeğinin karşılığı olarak (gönül alma kabilinden )
SKy team konusunda kullanmadığım için bir şey diyemiyorum işin o kısmı sana kalmış artık.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dereli kardeşim sky team kros ve enduro yapısı itibarıyle çevik ve atak olması için normal motorlardan daha ince ve yüksek yaparlarki motoru poponla ve dizlerinle bacaklarınla daha iyi hakimiyet kurasın diye engebeli arazide
servis durumunu zaten piyade kardeşim çok güzel açıklamış
bendeki makina daha rodaj devresinde olduğundan 80 km geçmediğim için şu anda km'de 0.65 ykrş yakıyor tabi 100 km lelerde ve daha süratlenmelerde bu çok az farkeder
bide bu motorlarla uzun yol yapacaksan önce motora çok iyi alışman lazımki seni uzun yolda rahatsız yapmasın
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
21
herkese merhaba arkadaşlar benim bi sorum var.. :silent: normalde cross motorlarda cizncir gerginliği nasıl olmalıdır?( nasıl anlarım normal mi ? yoksa değil mi? diğe)
:thumright:
bide ben biraz motorumu alçak olmasını istiyorum ama öle bişey yapmak mümkünmü? :pr: saygılar cevaplar için şimdiden teşekkürler... :rendeer:
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
544
dereli' Alıntı:
Merhaba ben de skyteam ile ilgilendim bir ay kadar önce ancak iki bayii de hiç ilgilenmedi. Bu vesile ile motordan soğudum biraz
1. Bayraklı'daki bayii hiç ilgilenmedi motor orda bakacaksan bak ama binme dediler. Ben de bastım gittim.
2. Bostanlı'daki bayii ile telefonda konuştum. Elimizde var gelin bakın deneyin dedi. Ben de koydum parayı cebime gittim. Ama skyteam yok scooterlar var. Bunlara bakın diyor adam dalga geçer gibi. İsterseniz sipariş verin getirtelim dediler.
Görmeden, incelemeden almak istemiyorum. Yanlış ta yapmıyorum herhalde. Bir de benim için en önemlisi sele genişliği. Malum ben biraz kiloluyum. Mesela kanuni yi denedim geçen haftalarda en fazla 150 km yol yaptım 2 gün içerisinde. 1 haftaya yakın kabalarım sızladı. Ama zonghsen ile Mersin'e gittik geldik, şahane idi. Jinlun bu konuda ne vaad ediyor, alanlar ne diyor? Özellikle bu konuda bilgi almak istiyorum. Bir de yakıt tüketimi konusunda ben bir bilgiye rastlamadım. (Gözden kaçırmış olabilirim). Bu konuda da bilgi alabilirsem sevinirim. Teşekkürler, saygılar.
İstersen özelden İbrahim Abi ile görüş. Nicki motokaan Hem bayi hem de skyteam kullanıcısı. Oda biraz kilolu. :p Tüm sorularına cevap verebilir sanırım. Arkadaşlar fiyat da düşmüş. Bugün motorumu servise götürdüğümde sordum inceledim. Koltuk tüm cross motorlarda oldugu gibi dar uzun yolda nasıl olur bilmem. Bende Yamaha DTR vardı onun koltuguda o sekildeydi ama hiç uzun yol gitmemistim onunla.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ramiz kardeşim amortisör ayarından bi miktar aşağı indirebilirsin ama kroslar yapı olarak zaten yüksek olması gerekir
zincir ayarına gelince zincir çok gevşekse normal yolda şıkırtı sesi verir
gevşekliği almak için arka teker milinin yanındaki gerdirme somunlarından gerdirirsin
normal zincir gerginliği zinciri aşağı yukarı yoklama yaptığında 3 veya dört santim boşluk olması gerekir :cat:
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
21
tekrar çok saol e_erdun abi yardımların için :bounce:

bugün bodrumda düzenlenen enduro yarışalrı yapıldı onu izlemeye gittim çok salamdı baya eğlendim orda :queen:
bu senenin son yarışıydı ve organizasyon çok iidi ben şahsen beyendim..! herkese ii akşamlar saygılar..
 
Katılım
4 May 2005
Mesajlar
89
Değerli Skyteam kullanıcısı dostlarım ,

Hepinize merhaba. Önce bilmeyenler için söyleyeyim. Ben ithalatcı firmayı temsilen Jinlun ve Skyteam forumlarına katılıyorum. Elimden geldiği kadar koordinasyon görevi yapmaya çalışıyor ve hoş sohbetlerde yer bulmak için bu siteleri keyifle takip ediyorum.

Dün Türkiyede bir ilk yaşandı bunu sizlerle paylaşmak istedim. Önümüzdeki ay motosiklet dergilerinde herkes görecek ama gurur duyarak ve gurur duymanız için önce sizlerin öğrenmesini arzu ettim.

SKYTEAM ; Türkiye motocross 2005 şampiyonası B gurubu E1 katagorisinde Sn. Hasan ENÇ pilotluğunda Turgutreis mandıra parkurunda birinci olmuştur. Türkiye şampiyonu olmuştur.

Motosiklette performans egzosu hariç hiç bir ilave veya modifiye yoktur. Motosiklet yarıştan çıktığı haliyle (çamurlu) şu anda Bodrum bayimizin vitrinini süslemektedir.

Şu ana kadar yarışlara katılan tek Çin malı (markası) motosiklettir. Bu bir ilktir. Devamıda üstünlüğünü ispat ettikce gelecektir. Ben çok gururluyum. Mutluyum. Sn. Hasan ENÇ i tebrik ediyor başarılarının devamını temenni ediyorum.

Birde keyiften şöyle muzipçe bir ilave yapmak istiyorum , müsadenizle sanırım buna hakkım var ; :pl: HODRİ MEYDAN BEYLER... :thumleft: .........

Saygılarımla ,
expert
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
expert, tebrik ederiz. :rendeer:
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
140
kazanmasına gerek yok, yarışı tek parça halinde bitirsin yeter bize ... :cat:

acaba bizim zongshen ciler ne düşünüyor bu konuda keşke onlar da yarışlara katılsa da anlasak hangisi daha sağlam hangisi değil...

yoksa ben mi atsam motoru ucurumdan aşağı bakiim sağlam kalıyo mu kalmıyo mu :cherry:
 
Katılım
6 Tem 2005
Mesajlar
90
Tebrik ederim Sn.Hasan Enç..iyi bir yarış çıkardın.. :cat:
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
22
sevgılı hasan kardesımızı kutlar nıce bırıcılıkler kazanması dılegımızle. hayırlı surusler :thumleft: :cat: :flower:
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
21
bende bi skyteam kullanıcısı olarak koltuk altım kabarmış durumda bu haberi okumaktayım ayrıca bende odrumda yaşamaktayım ysrışları canlı olarak izleme fırsatı buldum yukarıdada yazdığım gibi.. hasan kardeşimizi tanımak tayım ve burdan tekrar canı gönülden kutlamaktayım ayrıca o motoru yarışa hazırlayan halil abinin ellerine sağlık ( bildiğim kadarıyla birkaç tane daha modifiyesi var) saygılar herkese....!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst