ChatnoiR' Alıntı:muhbircan, yamahamı euheuhe mağaza da amma sallamış
ama bu kadarda salllamamışlardır umarım...
ChatnoiR' Alıntı:muhbircan, yamahamı euheuhe mağaza da amma sallamış
İstersen özelden İbrahim Abi ile görüş. Nicki motokaan Hem bayi hem de skyteam kullanıcısı. Oda biraz kilolu.dereli' Alıntı:Merhaba ben de skyteam ile ilgilendim bir ay kadar önce ancak iki bayii de hiç ilgilenmedi. Bu vesile ile motordan soğudum biraz
1. Bayraklı'daki bayii hiç ilgilenmedi motor orda bakacaksan bak ama binme dediler. Ben de bastım gittim.
2. Bostanlı'daki bayii ile telefonda konuştum. Elimizde var gelin bakın deneyin dedi. Ben de koydum parayı cebime gittim. Ama skyteam yok scooterlar var. Bunlara bakın diyor adam dalga geçer gibi. İsterseniz sipariş verin getirtelim dediler.
Görmeden, incelemeden almak istemiyorum. Yanlış ta yapmıyorum herhalde. Bir de benim için en önemlisi sele genişliği. Malum ben biraz kiloluyum. Mesela kanuni yi denedim geçen haftalarda en fazla 150 km yol yaptım 2 gün içerisinde. 1 haftaya yakın kabalarım sızladı. Ama zonghsen ile Mersin'e gittik geldik, şahane idi. Jinlun bu konuda ne vaad ediyor, alanlar ne diyor? Özellikle bu konuda bilgi almak istiyorum. Bir de yakıt tüketimi konusunda ben bir bilgiye rastlamadım. (Gözden kaçırmış olabilirim). Bu konuda da bilgi alabilirsem sevinirim. Teşekkürler, saygılar.