domi97, Ybr den memnunum fakat 5 aydır kullanıyorum bir değişiklik yapmak istiyorum aynı zamanda daha güçlü bir alet kullanmak tabii ki isteğim. Ybr ye laf söyletmem her şekilde arazide düz yolda güven verecek bir alet ama değişiklikte şart en azından kendimi bulana kadar. e_erdun, Cumartesi günü gidip deneyeceğim motosikleti fakat ellerinde sadece Enduro tarzında olan modeli varmış, eğer benim motoru istediğim fiyatlarda alırlarsa ve bende memnun kalırsam Skyteam den alır çıkarım. Koltuk rahatlığı, titreşim benim için çok önemli faktörler aynı zamanda motor oturaklı olmalı "kalk gidelim" dememeli altımdayken ...