SKYTEAM (ST200TR, ST200SM)

Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
skytemler iki çeşit cros ve supermoto lastıkler farklı bildiğim kadarıyla.cros için
80/90 21" lastiğe (ön) 124 kpa yani 18 psi tek kişi ise 150 kps yani 22 psi iki kişi ise,
110/80 18" lastiğe (arka ) 150 kpa yani 22 psi tek kişi ise 172 kpa yani 25 psi iki ikşi ise,

sm için
110/70 17" lastiğe ön 225 kpa yani 33psi tek- iki kişi için aynı
130/70 17" lastiğe arka 225kpa kpa yani 33 psi tek kişi ise 250 kpa yani 36 psi iki kişi ise
ahanda bunlarda benden hadi gene iyisin bu saatte bulduk buluşturduk :)
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
skytemler iki çeşit cros ve supermoto lastıkler farklı bildiğim kadarıyla.cros için
80/90 21" lastiğe (ön) 124 kpa yani 18 psi tek kişi ise 150 kps yani 22 psi iki kişi ise,
110/80 18" lastiğe (arka ) 150 kpa yani 22 psi tek kişi ise 172 kpa yani 25 psi iki ikşi ise,

sm için
110/70 17" lastiğe ön 225 kpa yani 33psi tek- iki kişi için aynı
130/70 17" lastiğe arka 225kpa kpa yani 33 psi tek kişi ise 250 kpa yani 36 psi iki kişi ise
ahanda bunlarda benden hadi gene iyisin bu saatte bulduk buluşturduk :)

çok teşekkürler :cat:
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
topik canlansın
09082011103.jpg

14082011108.jpg
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
güzelmiş maşallah döve döve bin. ( ben öle yapıyorum şımarıp arıza falan yapamıyor )
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
bu skyteam ların orjinalinde varmış bu karbüratör sorunu.
bu sorunu aşanlar nasıl yaptı bilen varmı.
karbüratöre baktımda ikinci jetin deliği çok ufak geldi bana
acaba omu yetiştiremiyor.
jetleri yada memeyimi değişmeliyim??
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
genelde japon karbüretoru olmayan her motor karbüretorden dolayı bazı küçük sıkıntılar yaşar.
memeyi falan büyültürsen dahada yakar. sonuçda bu motorlar yelkenli gemi gibi ön çamurlıktan itibaren her yeri rüzgarla inatlaşıyor.
ben karbüratoru kullanmıyorum ( lpg li sadece pistonu işe yarıyor )ama benzindeyken rolantide hep sıkıntı vermiştir sıcakken farklı sogukken farklı ayar istiyor kerata. yanlız şünü söyleye bilirim sibop ayarında küçük deyişiklerde bu sıkıntı minumuma inmişti. ama fazla ellemeye fırsatım olmadı lpg ekleyınce bıraktım orasını burasını kurcalayıp ortasını bulmayı.
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
ne varsa mt de var yine.
burdaki bilgiler nerde bulunur başka. teşekkürler yamyamaha usta
ötede yazdıklarınıda okudum.10 numara açıklama olmuş :cat:
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
s.a bayramınız kutlu olsun. benim arka firen ciyaklıyo fren yapınca.
acaba diskmi bitik yoksa balatamı?? balata bitik değil ama özelliğinimi kaybetti
hafif bi zımpara yapmıştım balataya kesmişti sesi ama yine başladı
 
Katılım
21 Eyl 2010
Mesajlar
57
Selam arkadaşlar,

Daha önce belirttiğim değişiklikleri yaptım:bounce:
son durum aşağıdaki gibidir. Yorumlarınızı bekliyorum..

1 Ön far Acerbis ile değiştirildi,
2 Göstergeleri değiştirildi,
3 Acerbis elcikler takıldı,
4 Acerbis elcik korumalar takıldı,
5 Acerbis salyangoz egzoz koruma takıldı,
6 Ön amortisör keçeleri ve hidrolik yenilendi,
7 Ön fren merkezi yenisi ile değiştirildi,
8 LED Sinyaller takıldı,
9 Zincir ve arka dişli orjinali ile değiştirildi,
10 Arka fren merkezi orjinali ile değiştirildi,
11 Arka yük demiri söküldü,
12 Arka kuyruk Acerbis marka kuyrukla değiştirildi,
13 LED Stop takıldı,
14 Grenajlarını mavi ve siyah olarak 2 renge boyadım, (ruhsata işli)
15 Mosnter Energy ve acerbis sticker'ları yapıştırıldı,
16 Sele içi dolgu malzemesi ile doldurulup daha yumuşak hale getirildi,
17 Fren balataları değiştirildi,
18 Buji değiştirildi,
19 Yeni 0 İnci akü takıldı,
20 Uzaktan Aktif/deaktif hale getiriliebilien Alarm takıldı,
21 Şanzımanı gözden geçirildi, (idda ediyorum en rahat boşa alınabilen SkyTeam)
22 Debriyaj balatası değiştirildi,
23 Performans Egzozu takıldı.

Bunlar bayramdan önce çektiğim fotolar, yarın yenilerini ekleyeceğim.
15154.jpg


15141.jpg


15114.jpg



sağlık sorunlarımdan dolayı binemiyordum motora, garajda yatıyordu. Bayramda dayanamadım 25 km yaptım.
artık motor daha güven veriyor, trafikte daha çok ilgi çektiğinizden, farkediliyorsunuz.. daha heybetli duruyor.

şuanda tek yaşadığım sorun arka frenim ses çıkartıyor. fren merkezi hortumu değişti, sağlam olduğuna eminim. balatalar da aynı şekilde. ama kashmar54 nickli arkadaşın dediğigibi ciyaklıyor.

ne yapmamı tavsiye edersiniz?
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
uzun süredir cross bakınıyorum motorunuzu satıyorsunuz sanırım fiyatıda beli ama özelden msj atıyorum.
 
Katılım
13 Mar 2010
Mesajlar
485
Arkadaşlar, rica etsem bir arkadaş motosikletinin ön fren alt merkezinin resmini çekip buraya koyabilir mi?
Kendiminki ile farkına bakmak istiyorum zira yeni fren merkezine ihtiyacım var da.
 
Katılım
21 Eyl 2010
Mesajlar
57
Arkadaşlar, rica etsem bir arkadaş motosikletinin ön fren alt merkezinin resmini çekip buraya koyabilir mi?
Kendiminki ile farkına bakmak istiyorum zira yeni fren merkezine ihtiyacım var da.

Sabaha upload ederim. ben 100tl ye bulmuştum ön fren merkezini..


Birde bizim motorun parça listesi ve kodları. Y.dışından sipariş verebiliyorsunuz. Canada'dan :)

NOT: siteyi eklemeyi unuttum:) http://www.skyteamcanada.com/200cc_Motorcycle_Parts.html
 
Son düzenleme:
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
arka frende ciyaklama olduğunu yazmıştım.
bugün fren disk ve balata temizleme spreyi aldım 7 tl ye
bol bol ön arka iki diskinde her iki tarafına sıktım. silmeye falan gerekte yok
kendisi hemen kuruyo
hemen test için ufak bi gezi yaptım balatada tık ses yok.
önceden arka frene basar basmaz kızaklıyodu oda kesildi
şimdilik iyi bakalım ne kadar devam edecek.
spreyi sıkarken fark ettimde diski janta bağlayan cıvatalar hafif gevşemiş
ufaktan sallanıyodu diskim onuda sıktım.
 
Katılım
21 Eyl 2010
Mesajlar
57
arka frende ciyaklama olduğunu yazmıştım.
bugün fren disk ve balata temizleme spreyi aldım 7 tl ye
bol bol ön arka iki diskinde her iki tarafına sıktım. silmeye falan gerekte yok
kendisi hemen kuruyo
hemen test için ufak bi gezi yaptım balatada tık ses yok.
önceden arka frene basar basmaz kızaklıyodu oda kesildi
şimdilik iyi bakalım ne kadar devam edecek.
spreyi sıkarken fark ettimde diski janta bağlayan cıvatalar hafif gevşemiş
ufaktan sallanıyodu diskim onuda sıktım.

Markasını bana söyleyebilir Misiniz? aynı sorundan bende şikayetciyim.
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
markasını hatırlamıyom iki marka vardı aldığım yerde
biri 10 tl idi ben ucuzunu aldım.satıcı aynı işi görür dedi
siyah kutusu vardı bitince attım zaten.
disklere sıktıktan sonra zincire ve dişlilere bastım kalanını
tertemiz yaptı.hatta şanzıman kıyılarına zincirin sürtündüğü plastiklerede sıktım
hemen simsiyah yağı akıttı temizledi bende sprey bitene kadar bastım. :)
 
Katılım
21 Eyl 2010
Mesajlar
57
Arkadaşlar hepinize iyi akşamlar,

Bizim topic yine suskun.. sormak istediğim birkaç soru var size?

1) daha iyi verim almak ve motoru korumak için hangi motor yağını kullanıyorsunuz?
2) benzin nereden ve kaç oktan alıyorsunuz?
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
benim skytema büyük arka dişli nerede bulabilirim acaba
yoksa yaptırmakmı lazım
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
geçen çamurda krossa çıkmıştım. ön zincirrin orası full çamur dolduğundan sıkışmış
arka tekerde aynı şekilde farketmedim.o durumda zorlayınca debriyaj balatalarını yaktım.
dün vermiş olduğum komple debriyaj seti bu gün geldi.
hemen montaj yaptım. eskisinden iyi oldu ok gibi fırlıyo makine. :)
demek zaten bitmek üzereymiş

---------- Post added at 23:25 ---------- Previous post was at 23:23 ----------

13102011305.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

---------- Post added at 23:35 ---------- Previous post was at 23:25 ----------

karbüratörün yetersiz kaldığını düşünüyorum.
bunun yerine hangi karbüratörü uydurabilirim.
buna uyan kaliteli bir karbüratör varmıdır
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst