IStanbuldaki yağmurlu hafta boyunca benim inatçı keçiyi kullandım. çok hoşuma gitti.

havanın soğuk olmasına rağmen tek marşta çalışması çok iyi (ayak marşı ile)
ama ön çamurluğun arkası olmadığı için bacaklarım su oldu hep.
Çamurluk öneriniz var mıdır?
birde yedek depo anahtarı hangi konumda açık hangi konumda kapalı biliyor musunuz?
---------- Post added at 11:01 ---------- Previous post was at 10:30 ----------
şuanda 150gy3 a cross kullanmaktayım vede sorunları beni çıldırtıyor o yüzden motoru satmauı planlıyorum fakat kararsız kaldım sizce hangisini alıyım ve neden skyteam st200 (tr yada sm farketmez ) yamaha xt 125x hyosung xrx125 (sm ) mi birde parça bulmada sorun yaşıyormusunuz
@ berk_cglr
Skyteam +/- leri;
(Değerlendirmeyi diğer Çinli arkadaşlarına göre yapıyorum.)
+ 'ları
* Bizim motor diğer çinlilere göre daha seri
* üzerine bindiğinde diğer crosslara göre daha güven verici duruyor.
* Başka parçalar'ı alıp takabiliyorsun.
* Ustamdan edindiğim bilgiye göre motor ve şanzuman parçaları Honda'nınkine çok benzediğinden, onları kullanabiliyormuşuz.
* Yol tutuşu çok iyi (tabi lastiklerin de önemi var)
* Titreemesi çok aşırı değil. gy200 ile aynı diyebilirim.
* arazi performansını çok test edemedim ama, İstanbuldaki yolları düşünürsek, çukur vb etkilenmiyor.
-'leri
* YEdek parça bulması biraz zor olabiliyor. (zor ama imkansız değil. en geç bulduğum parçası 2 gün sürdü)
* Koltuğu biraz dar. uzun yolculuklarda rahatrsız edici olabiliyor.
* Artçı zorluk çekiyor.
* Fren merkezleri çok çabuk sorun çıkartabiliyor. (ama 0'ı ile değiştirildiğinde 6bin km kadar gidiyormuş)
* Kendi farı yetersiz kalıyor değiştirmek gerekebilir.
* Benzin deposunun kapağının kilitli olmaması kötü.
kısacası temiz motor bulursan alabilirsin. Sorun çıkartmaz bakımlarını zamanında yaparsan pek sorun olmuyor.
Ayrıca bende motorumu satıyorum bilgine. ilgilenirsen p.m. atabilirsin
