SKYTEAM (ST200TR, ST200SM)

Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
şuanda 150gy3 a cross kullanmaktayım vede sorunları beni çıldırtıyor o yüzden motoru satmauı planlıyorum fakat kararsız kaldım sizce hangisini alıyım ve neden skyteam st200 (tr yada sm farketmez ) yamaha xt 125x hyosung xrx125 (sm ) mi birde parça bulmada sorun yaşıyormusunuz
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
skyteam den gayet memnunum parça sıkıntısı biraz var.ama bulunabiliyo
şimdi alacak olsam bu fiyatlarda çin malları içinde kanuni kross250 alırdım
şu an onunda sıfırı yok ama. o motorun arazi performansını gördüm,
açıkçası benim skyteamdan ve ramzey gy200 den daha iyi geldi bana.
bu benim görüşüm tabi kullananlara birebir sormakta fayda var
 
Katılım
21 Eyl 2010
Mesajlar
57
IStanbuldaki yağmurlu hafta boyunca benim inatçı keçiyi kullandım. çok hoşuma gitti. :)
havanın soğuk olmasına rağmen tek marşta çalışması çok iyi (ayak marşı ile)

ama ön çamurluğun arkası olmadığı için bacaklarım su oldu hep. Çamurluk öneriniz var mıdır?
birde yedek depo anahtarı hangi konumda açık hangi konumda kapalı biliyor musunuz?

---------- Post added at 11:01 ---------- Previous post was at 10:30 ----------

şuanda 150gy3 a cross kullanmaktayım vede sorunları beni çıldırtıyor o yüzden motoru satmauı planlıyorum fakat kararsız kaldım sizce hangisini alıyım ve neden skyteam st200 (tr yada sm farketmez ) yamaha xt 125x hyosung xrx125 (sm ) mi birde parça bulmada sorun yaşıyormusunuz


@ berk_cglr
Skyteam +/- leri;
(Değerlendirmeyi diğer Çinli arkadaşlarına göre yapıyorum.)

+ 'ları
* Bizim motor diğer çinlilere göre daha seri
* üzerine bindiğinde diğer crosslara göre daha güven verici duruyor.
* Başka parçalar'ı alıp takabiliyorsun.
* Ustamdan edindiğim bilgiye göre motor ve şanzuman parçaları Honda'nınkine çok benzediğinden, onları kullanabiliyormuşuz.
* Yol tutuşu çok iyi (tabi lastiklerin de önemi var)
* Titreemesi çok aşırı değil. gy200 ile aynı diyebilirim.
* arazi performansını çok test edemedim ama, İstanbuldaki yolları düşünürsek, çukur vb etkilenmiyor.



-'leri
* YEdek parça bulması biraz zor olabiliyor. (zor ama imkansız değil. en geç bulduğum parçası 2 gün sürdü)
* Koltuğu biraz dar. uzun yolculuklarda rahatrsız edici olabiliyor.
* Artçı zorluk çekiyor.
* Fren merkezleri çok çabuk sorun çıkartabiliyor. (ama 0'ı ile değiştirildiğinde 6bin km kadar gidiyormuş)
* Kendi farı yetersiz kalıyor değiştirmek gerekebilir.
* Benzin deposunun kapağının kilitli olmaması kötü.


kısacası temiz motor bulursan alabilirsin. Sorun çıkartmaz bakımlarını zamanında yaparsan pek sorun olmuyor.

Ayrıca bende motorumu satıyorum bilgine. ilgilenirsen p.m. atabilirsin :)
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
verdiğin bilgiler için çok teşşekkür ederim mayıs gibi falan almayı düşünüyorum ucuz olduğu için skyteam i düşündüm ama bir yandan da 0 wr 125 r yada x alabilirim özellikle 125 yada 200 cc arası alacağım için genel tüm modellere bakıyorum
 
Katılım
21 Eyl 2010
Mesajlar
57
bütçen eğer yeterli ise tabiki bilindik markaları almak en iyi seçim olacaktır. Ama Çinli ailesinden alacaksan Skyteam'i tavsiye ederim.
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
tahmin etmiştim. Teşekkürler Kashmar54. Dişli işini ne yaptın bulabildin mi?
bişey değil, evet buldum. bi skyteamci arkadaşımdan aldım.o süpermotoya çevirecekmiş.
ama kendi yaptırmış 56 diş. arazide on numara oldu. 1 neredeyse hiç kullanmıyom.
son hız düştü ama olsun.bu saatten sonra hız lazım değil. :)
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
USta ön çamurluk işe yarıyor mu? çamur atıyor mu? hangi motorun çamurluğu o? :)

evet çamur atıyo.ıslak asfaltta giderken bile su oluyo dizden aşağısı.
o orjinal çamurluğuydu.kırıldı şimdi süpermoto çamurluğu var arkası kısa.buda su ve çamur atıyo.
artık sudan geçerken ayaklarımı kaldırıyom bende :)
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
arkadaslar sizden rica etsem supermoto olan versiyonun arka jantının genişliğini soyleme sansınız varmı acaba
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
bişey değil, evet buldum. bi skyteamci arkadaşımdan aldım.o süpermotoya çevirecekmiş.
ama kendi yaptırmış 56 diş. arazide on numara oldu. 1 neredeyse hiç kullanmıyom.
son hız düştü ama olsun.bu saatten sonra hız lazım değil. :)

merhaba, bendeki makinadaki mevcut dişliyi bir boy düşürsem son hız artar mı sizce? ben araziye girmiyorum, uzun manzaralı otoban sürüşlerini seviyorum :) ne kaybederim ne kazanırım sizce? benim makinayla araziye girerler diye dişlileri ona göre ayarlamışlarmıdır acaba? eğer öyleyse küçültsem makinanın hızı çekişi artar mı?
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
eğer orjinalinden fazla düşürürsen bu makinanı yoracaktır.
daha önce büyütülmişse ufaltman son hızı etkiler.tabi seriliğide düşer
 
Katılım
11 Eki 2011
Mesajlar
31
 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
59
geçen çamurda krossa çıkmıştım. ön zincirrin orası full çamur dolduğundan sıkışmış
arka tekerde aynı şekilde farketmedim.o durumda zorlayınca debriyaj balatalarını yaktım.
dün vermiş olduğum komple debriyaj seti bu gün geldi.
hemen montaj yaptım. eskisinden iyi oldu ok gibi fırlıyo makine. :)
demek zaten bitmek üzereymiş


karbüratörün yetersiz kaldığını düşünüyorum.
bunun yerine hangi karbüratörü uydurabilirim.
buna uyan kaliteli bir karbüratör varmıdır

benim skyteam in karbüratörünü benden önceki sahibi honda dan değiştirdiğini söyledi şehirler arasında km de 8 10 kuruş yakıyo.. bide bu debriyaj balatasının yıprandığını nasıl anlarız? değiştirmek kaça patlar? bide motorla ileri seviye olmasa da anlıycak kadar biliyorum kendim değiştirebilir miyim?
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
gaz verdiğin halde devir yükseliyor fakat güç üretmiyorsa, balatalar gidiyo demektir.
ben komple debriyajı 90 tl ye aldım. kendim değiştirdim.
sende yapabilirsin fakar debriyajı açmak için özel bi anahtar var önce onu bulman lazım
 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
59
SKYTEAM için km sayacı önerisi istiyorum. mondial kt 125 ve suzuki gn 250'nin sayaçları baya benziyo gibi ama montajda sıkıntı yaşatıcak gibiler(interntten alacağım için sayaç elimde patlayabilir) yardım..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst