Selam Arkadaşlar,
Motor aldığım günden beri kenarda yatıyor, ön fren sorun çıkarttı biraz tur atayım dedim, bindiğimde ön fren kafasına göre hareket ediyordu, bi tutuyor bir tutmuyordu.. O yüzden bi kenara bıraktım..
Bahçelievlerde Volkan usta var, kendisi çok sevdiğimiz bir abimiz, motor konusunda fikrini almadan yaptığım tek şey bu motoru almaktı ki, buda sorunlu çıktı

motoru ona götürdüm sağolsun baya ilgilendi, Ön fren sisteminin tamamen değişmesi gerekli. Volkan usta Ön fren sistemini buldu şimdi tamir edeceğiz inşallah..
Diğer bakımlarını da yaptıktan sonra görünüşünü düzelteceğim...
Bu arada bizim forumumuz çok cansız herkes motor üstünde sanırım
