SKYTEAM (ST200TR, ST200SM)

Katılım
1 Nis 2006
Mesajlar
2
Gazetede ötv zammını okuduğum gün gittim fuara, gitmez olaydım. Nasıl satın alıcaz şimdi bu motoru? 300 ytl ötv artışı,500 ytl de 12 taksit vade farkı, ardından da cross motor çok tutuldu zammı. Oysa gece yarısına kadar okumuştum forumda yazılanları, bir heves gittim bayiye fakat nafile. Ucuz et bize haram halbuki mangalı da yakmıştık.
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
hocam ben yılbaşından beri bas bas bağırdım.herkes kulak tıkadı.bu motor bu paraya çok güzel herkes alsın dedim.fuar zamanı pahalanacak dedim ama nafile.geldinizmi sözüme.bir bildiğimiz varki söyledik demi yani
 
Katılım
6 Tem 2005
Mesajlar
90
Selam arkadaşlar..... Ben skyteamimden hala çok memnunum..
foto023aem6km.jpg

[/IMG]
foto014mgj0mb.jpg

foto015m8er.jpg
 
Katılım
26 Nis 2005
Mesajlar
28
yani paslanma sorunu var peki göremediğimiz yada yağlı bez süremiceğimiz yerlerde olursa aşınma motor ikiye bölünmesin bi kaç yıl sonra ? yada ciddi bi paslnama sorunu yok demek istiyosun heralde peki nerelerde genelde bu sorun
 
Katılım
6 Tem 2005
Mesajlar
90
mcosh' Alıntı:
yani paslanma sorunu var peki göremediğimiz yada yağlı bez süremiceğimiz yerlerde olursa aşınma motor ikiye bölünmesin bi kaç yıl sonra ? yada ciddi bi paslnama sorunu yok demek istiyosun heralde peki nerelerde genelde bu sorun

foto0105lt.jpg


mcosh kardeşim, benim motorumda bu tur bir pas lekeler vardı...
yağlı bir bez ve yağlı sprey ile lekereri yok ettim ve bidaha geri dönmedii...
çok canım sıkılırsa komple şaseyi boyarım...:)
 

Ozi

Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
21
Arkadaşlar paslanma sorununun kadro ile alakası yok.Yan sehpaha. jantlar ve ön amortisörün alt kısmı paslanabilir. En iyi çözüm WD-40 diye bir sprey sadece 5ytl. Bu spreyi fren diskleri ve zincir dışında her yere sıkabilirsiniz. Fren diskini çok kayganlaştırır ve zinciri de başta yağlayıp zamanla akmasına ve yağsız kalmasına neden olur şasi kaynak yerlerinin üst yüzeyide paslanmaya meyinlidir
 
Katılım
6 Tem 2005
Mesajlar
90
Herr Heinz kardeşim skyteam ailesine hoşgeldin kardeşim:cat: ..
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
21
arkadaşlar bu başlığı acan benim ve bu motoru yani skyteami alalı 5 ay oldu aslında maaaşllah demem lazım ama iki haftadır arka frende problme yaşıorumgene değiştirdim freni inşallah gene yolda kitlenmez ama başka bi problmim yok hala deli gibi gidio motor haberiniz olsun arazide ve normal olda hiç bi sorun yaşmamdım bakalım önümüzdeki günlerde gene türkiye enduro yarışları nın ilk ayağı bodrumda olucak gidicem skyteam i izlicem inşallah geene birinci olurda koltuk altlarımız kababrır...

saygılar herkese....!
 
Katılım
3 Eyl 2005
Mesajlar
40
aldım sofudan :D supermoto full modifiye. arkadaşlarım abilerim... daha 80kmde motor. zincirin sarktığını gözlemledim. ne yapcas. sizler bişiler yazmıştınız bu konu hakkında ama bulamadım o sayfayı.. :D bi el atsak :D

öte yandan çılgın bişe bu motor.. düşünenler daha fazla düşünmesinler.. far konusunu da kaçırmış durumdaim. ne yaptınız bu konuda?
 
Katılım
6 Tem 2005
Mesajlar
90
selam SCLDM, zincir sarkıyorsa gerdirmen lazım arka somonlarda ayar yeri var..

far konusu neydi? benim far olayı mı?:)
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
15
süper moto almak üzereyim

merhaba, uzun zamandır bu başlığı takip ediyorum ve piyasa araştırması yapıyorum, ve sonunda kararımı verdim süper moto alacağım, motoru fuarda biraz inceledim fakat pek alıcı gözüyle bakmamıştım, açıkçası grenajlarıda hoşuma gitmemişti ama onlar birşekilde halledilir, motoru anladığım kadarıyla jinlun bayileri satıyor ben yenibosnada oturuyorum, yakınlarda hiç bayi görmedim, sitesindede esenlerde bir bayinin adresi var, sizin bildiğiniz yenibosna yada k.çekmece cennet civarında motora şöyle bi alıcı gözüyle bakabileceğim bir bayi varmı, tavsiyelerinizi bekliyorum. buarada 150 T1 den bumotora tranfer olacağım ilk vitesli motorum olacak.
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
18
Merhaba,

Hem siteye hem de motorsiklet camiasına yeni girdim... Sky Team Super moto ile girdim...Aldığım yerden istediğim zaman kros modeline çevirilebileceği söylendi...Bir takım zincir, dişil karbüratör seti veriliyor...Bir iki test sürüşü yaptım, Ankara'da oturuyorum ve buradan aldım motorsikleti... İnşallah kazasız belasız eskitirim... Ekte teknik özellikler bulunuyor.

Söyleyebileceğim ilk şey motorsikletin yüksek olduğu. 1.80 den kısa iseniz bence başka birşeyler bakın :) Bilgi isteyen olursa yardımcı olmaya çalışırım...





TYPE ON ROAD, SUPER MOTO, EEC APPROVED
TYPE OF ENGINE 193cc, 4-STROKE, OHC, 1 CYLINDER
BORE AND STROKE (mm) 63 × 62
COMPRESSION RATIO 9.2 TO 1
COOLING AIR
IGNITION CDI
TRANSMISSION 5 SPEED, MANUAL CLUTCH

FINAL DRIVE CHAIN
STARTING SYSTEM ELECTRIC & KICK
CHASSIS
SUSPENSION/FRONT SPRING & OIL
SUSPENSION/REAR GAS/MONOSHOCK
BRAKE/FRONT DISC Ф 280mm/11"
BRAKE/REAR DISC Ф 220mm/8.7"
TIRE/FRONT 100/80-17
TIRE/REAR 120/80-17
OTHER
L × W × H 81.9"×32.7"×47.6"
2080×830×1210mm
SEAT HEIGHT 890mm/35"
WHEELBASE 1460mm/57.5"
FUEL CAPACITY 10L/2.64 GALLONS
DRY WEIGHT 128KGS/282LBS
OPTIONAL
COLORS RED, BLUE
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
18
Senin farı çok beğendim erob. Açmış aleti... Bence orjinal yuvarlak farlar pek güzel değil. Paralanınca değişikliğe gideceğim. Sky team web sitesinde komple kitler mevcut. Egzos, piston vs... Ancak bizimkiler ithal eder mi bilmem...

Bu arada murat977 ye not: Senin resmindeki motorun aynısını aldım :)
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Hayırlı olsun The Cure ve Scldm kardeşlerim
kazasız, belasız sürüşler dilerim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst