SKYTEAM (ST200TR, ST200SM)

Katılım
4 May 2009
Mesajlar
2
slm arkadaslar benımde skyteam 200 sm var ve cok memnunum sorunum motoruma gucunu attıracak bı kac sey yapmak ıstıyorum dıs tsarımı bıttı sayılır sımdı hava fitresi takmayı dusunuyorum bunun faydası olurmu yada zararı ne olur baska ne yapa bıllırım dıslıler harıc yardımcı olursanız sevınırım:silent:
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
2,248
karbüratörüne jet kit alıp taktırabilirsin silindiri büyütebilirsin karbr. büyütebilirsin şanzımanla oynayabilirsin v.s v.s v.s: ) sen nasıl bişey yapmak istedigine kadar wer daha dogrusu ne kadar masraf yapabilecegine:)
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
19
Bu motosikleti şu an kullananlara sorum;

-Parça sıkıntısı veya bakım sorunları yaşıyor musunuz?
-Bu motosikletten almak istiyorum başlangıç motorum olacak.
-Ehliyetim ve güzel de bir eğitimim var sorun olur mu buna rağmen gücü fazla mıdır?
-Ankarada yaşıyorum ve genelde başka şehirlerde var alım satım ve plaka işlemlerini nasıl başka şehirlerde halledebilirim?(Ne kadar tutar)
-Kronik problemleri var mıdır? Varsa çözülebiliyor mu?
-Ortalama fiyatları internette 1.500 liradan 2.500 liraya kadar var nakit almak istesem temiz orjinal ne kadara bulabilirim.

Yardım ve ilgisini esirgemeyen arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
3
slm abilerim..bende cross motor almak istiyorum..skyteamla yeni tanıştım.bana yardımcı olursanız sevinirim...çin malı cross lar titreşim yapıo..sky da öyle bi sorunla karşılaştınız mı.. SAyGıLArrr...
 
Katılım
17 Ağu 2009
Mesajlar
2
Bu motosikleti şu an kullananlara sorum;

-Parça sıkıntısı veya bakım sorunları yaşıyor musunuz?
-Bu motosikletten almak istiyorum başlangıç motorum olacak.
-Ehliyetim ve güzel de bir eğitimim var sorun olur mu buna rağmen gücü fazla mıdır?
-Ankarada yaşıyorum ve genelde başka şehirlerde var alım satım ve plaka işlemlerini nasıl başka şehirlerde halledebilirim?(Ne kadar tutar)
-Kronik problemleri var mıdır? Varsa çözülebiliyor mu?
-Ortalama fiyatları internette 1.500 liradan 2.500 liraya kadar var nakit almak istesem temiz orjinal ne kadara bulabilirim.

Yardım ve ilgisini esirgemeyen arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.

dostum bende var 25 gündr yatıo piston bulamadım..aklın varsa alma..motor 10 numara ama parca olmadıktan sora kıymeti yok....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:20 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:18 PM ----------

bu arada piston bulmam için biri bana yardımcı olursa minnettar kalırım..bide grenajların fiyatları ne alemde...skyteam için
 
Katılım
17 Ağu 2009
Mesajlar
2
arkadaslar yardimci olcak kimse yokmu bu konuda ..skyteam piston lazm bana acilen.....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:06 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:04 PM ----------

slm arkadaslar benımde skyteam 200 sm var ve cok memnunum sorunum motoruma gucunu attıracak bı kac sey yapmak ıstıyorum dıs tsarımı bıttı sayılır sımdı hava fitresi takmayı dusunuyorum bunun faydası olurmu yada zararı ne olur baska ne yapa bıllırım dıslıler harıc yardımcı olursanız sevınırım:silent:

slm..adapazarındanm ben..acil pistton lazm bana ..düzcede varmı acaba ...yardmcı olurmsn...küçük emrah oldum bir aydr beeeee
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
arkadaslar yardimci olcak kimse yokmu bu konuda ..skyteam piston lazm bana acilen.....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:06 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:04 PM ----------



slm..adapazarındanm ben..acil pistton lazm bana ..düzcede varmı acaba ...yardmcı olurmsn...küçük emrah oldum bir aydr beeeee

kardes merha ba sakaryada sofoglu motorda butun yedeklerı mevcut
http://www.sahibinden.com/sofuoglumotor_yedek_parcada_var_-65WQQaXQQ16555875WQQpXQQdisplayitem

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:35 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:34 PM ----------

skyteam arka fren merkezini ankarada bulabilecegim bir yer varmı ?

http://www.sahibinden.com/sofuoglumotor_yedek_parcada_var_-65WQQaXQQ16555875WQQpXQQdisplayitem burda yedeklerı var kardesım
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
beyler; 6 aydır nerdesiniz????

sorularım var ama muhattap bulamadım:(

böyle bir motorunuz var ve bu forum boş... çok yazık...
 
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
735
Tüm yedek parçaları Adapazarı Sofuoğlu motor da var diye biliyorum. Gidip almışlığım yok ama ilanlarında her türlü yedek parçası mevcut yazıyor. Benim makina da biraz yağ yakıyor korktum şimdi siz piston bulamadım falan deyince.
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
58
yeni gördüm bu motorları ama galiba geç kalmışım. en azından yedek parça sıkıntısı olup olmadığı konusunda bilgisi olan biri varmı 2. el alsak..
 
Katılım
3 Ağu 2010
Mesajlar
2
Arkdaşlar forumda yeniyim bilgi verirseniz sevinirim;
Skyteammı alsam yoksa honda xlr 125 mi??
Karar veremedim ikiside güzel bazı arkdaşlar skyteamle cross yapılmaz diyorlar acaba nasıl bi seçim yapmalıyım özellikle motoru kullanan arkdaşlardan.SAYGILAR...:silent:
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
45
abi şimdii benim makina st 200 ve öneririmm...honda xlr 125 ın parçaları pahalı olur diye düşünüyorum sonuçta cross yapıyoruz tabi motor hırpalanıp parçalanacak....ben skyteam öneririm....
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
23
meraba herkese, bu motordan almayı düşünüyorum 2. el..
parçaları bulunuyomu acaba? baktığım motorun elektrik tesisatı yenilenmesi gerek mesela..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:50 ----------

slm arkadaslar benımde skyteam 200 sm var ve cok memnunum sorunum motoruma gucunu attıracak bı kac sey yapmak ıstıyorum dıs tsarımı bıttı sayılır sımdı hava fitresi takmayı dusunuyorum bunun faydası olurmu yada zararı ne olur baska ne yapa bıllırım dıslıler harıc yardımcı olursanız sevınırım:silent:

parça bulabiliyo musun? servisleri kaldı mı?
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
dostum istanbuldamısın eğer öleyse benim bi arkadaş var usta skyteam tamiri parça bulma vs bayağa iyi bu konularda kendisininde skyteam i vardı şuan sattı vosvos aldı ama hala motosiklet işlerine bakıyor istediğin parça olursa kazıklamadan vede direk montajınıda yapar
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
23
dostum istanbuldamısın eğer öleyse benim bi arkadaş var usta skyteam tamiri parça bulma vs bayağa iyi bu konularda kendisininde skyteam i vardı şuan sattı vosvos aldı ama hala motosiklet işlerine bakıyor istediğin parça olursa kazıklamadan vede direk montajınıda yapar

hmm ankaradayım. Şuan bu motordan buldum bitane almayı düşünüyorum. Ama elektrik tesisatı sorunlu hatta sinyaller falan hiç yok. bu ufak bi sorun olsada ilerde çıkabilecek sorunlarda motor parçalarını bulabilirmiyiz? diğer çinlilerin parçaları hiç uymuyomuş diyolar.. kararsız kaldım hiç biyerde servisi falan kalmadı mı?
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
parça bişekilde bulursun eğer istersen arkadaşıma soriyim elektirk tesisatı lazım kaç para diye
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst