Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 29 Ara 2007
- Mesajlar
- 2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya bi kross alıcam ne alacam sasırdım topic acmakda istemiyorum...
ya bi kross alıcam ne alacam sasırdım topic acmakda istemiyorum...
Mrb. arkadaşlar aranıza yeni üye olarak ve ilk motorumun skyteam olması nedeni ile katılıyorum2gün önce uzun zamandan beri istediğim skyteam supermotomu aldım:flower:ve şu ana kadar canımı sıkan ters bi yanı olmadı ilk motorum olmasınında bunda etkisi olabilir tabii
ve sizlere sormak istediğim bi kaç bişi var öncelikle egzost benim için hem ses hem görüntü olarak önemli.Bi motoru gösteren en önemli parçaların'da ilk sırasında geliyor bence, ve orjinali hem görüntü hem ses açısından kötü deiştirmek istiyorum ve yardım ve önerilerinizi bekliyorum...
Herkeze kazasız belasız keyifli sürüşler...:cat:
exnxexs kardes bende war skyteam sm evet haklisin egsoz orjinal kotu bencede ben aldiktan bi ay sonra deistirdim skyteam in kendi performans egsozu war ondan takildi ses guzel benim hasuma gidiyo goruntu olarakta motoru gayet bi deistiriyo ayrica hayirlis olsun motorun :bounce:
o foto da gorduun egsoz suanda uzerinde olan performans deil o senin gorduun kendi orjinal egsozdu biz onu kivrim yerinden kestik sonra boole oldu iste simdi uzerinde krom perfermans war ben yurt disinda olduum icinn son fotolarini koyamadim
hmm anladım dostum bizde onu yapmayı düşündük baştan ama,her ne kadar ses belki ii olsada görüntününde ii olmasını istediğim için vazgeçtim,ya bu arada pek kimse yazmıo artık buraya galiba ses seda yok kimseden nerde bu skyteamciler:silent:
herkeze slm skyteame enduro jant arıyorum on ve arka nerden temin edebilirim bilgi verirseniz sevininrm...metal kardeşim benim bir prensibim vardır
kendime ait olmayan hiç bir motora deneme mahiyetinde bile binmem(kendimi motorumuda kimseye vermem)
jınlunumda vibrasyon vardı ama 5000 km sonra tamamen kayboldu şu anda 11 000 km oldu kaç km de de gidersen git hiç bir şekilde vibrasyon yok artık, bizlerde devir saati olmadığı içinde devrin kaça dayandığını kafadan bir şey söylemeyeceğim
şayet İstanbula yolun düşecek olursa buyur gel kapım her zaman açık sana deneme mahiyetinde jınlunumu kullan bana hak vereceksin
jınlunu şimdiye kadar tek bir baron985 barış kardeşime deneme mahiyetinde verdim sadece
vibrasyon kıyaslamasınıda jınluna göre yapmadım
Antalyadaki bayiden bi deneme şürüşü yap yaptığında da görecen
vibrasyon olmadığını sky team'da
skyteamda şu anda motoru rodaj dönemi olduğundan 6000 deviri geçirmedim onun içinde 6000 devirden sonra ne yapıp yapmıyacağını bilmiyorum bu konuda bilgisi olan ve rodaj dönemini geçirmiş skyteam kullanıcısı bir arkadaşım varsa yazsın kaç devire çıkardığını
ben şu anda memnunum sky teamdan ,arazi içinde bir takım jant ısmarladım
gelsin onlar endura lastik ve jantları değiştirdiğimde de dalacam arazilere tepe bayıra sonra olumlu veya olumsuz deneyimlerimi yazacağım buraya
sevgi ve saygılarımla :rendeer: