SKYTEAM (ST200TR, ST200SM)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya bi kross alıcam ne alacam sasırdım topic acmakda istemiyorum...
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
10
Mrb. arkadaşlar aranıza yeni üye olarak ve ilk motorumun skyteam olması nedeni ile katılıyorum:)2gün önce uzun zamandan beri istediğim skyteam supermotomu aldım:flower:ve şu ana kadar canımı sıkan ters bi yanı olmadı ilk motorum olmasınında bunda etkisi olabilir tabii:p ve sizlere sormak istediğim bi kaç bişi var öncelikle egzost benim için hem ses hem görüntü olarak önemli.Bi motoru gösteren en önemli parçaların'da ilk sırasında geliyor bence, ve orjinali hem görüntü hem ses açısından kötü deiştirmek istiyorum ve yardım ve önerilerinizi bekliyorum...

Herkeze kazasız belasız keyifli sürüşler...:cat:
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
10
kimse yardımcı olmıcak sanırımm 2 günden beri bekliyorum belki birileri bişi yazar die ama kimse yazmadıı...:silent:
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
519
Pardon yanlış yere yazdım arkadaşlar. Benim makine satılık bu arada imzama bakarak bilgi alabilirsiniz.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Mar 2007
Mesajlar
35
Mrb. arkadaşlar aranıza yeni üye olarak ve ilk motorumun skyteam olması nedeni ile katılıyorum:)2gün önce uzun zamandan beri istediğim skyteam supermotomu aldım:flower:ve şu ana kadar canımı sıkan ters bi yanı olmadı ilk motorum olmasınında bunda etkisi olabilir tabii:p ve sizlere sormak istediğim bi kaç bişi var öncelikle egzost benim için hem ses hem görüntü olarak önemli.Bi motoru gösteren en önemli parçaların'da ilk sırasında geliyor bence, ve orjinali hem görüntü hem ses açısından kötü deiştirmek istiyorum ve yardım ve önerilerinizi bekliyorum...

Herkeze kazasız belasız keyifli sürüşler...:cat:



exnxexs kardes bende war skyteam sm evet haklisin egsoz orjinal kotu bencede ben aldiktan bi ay sonra deistirdim skyteam in kendi performans egsozu war ondan takildi ses guzel benim hasuma gidiyo goruntu olarakta motoru gayet bi deistiriyo ayrica hayirlis olsun motorun :bounce:
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
10
exnxexs kardes bende war skyteam sm evet haklisin egsoz orjinal kotu bencede ben aldiktan bi ay sonra deistirdim skyteam in kendi performans egsozu war ondan takildi ses guzel benim hasuma gidiyo goruntu olarakta motoru gayet bi deistiriyo ayrica hayirlis olsun motorun :bounce:


eyw hoca saolasın:wiinkk:senin egzost orjinalininden yapma sanırım içini fln mı boşalttınız.ses olarak çok ii oluyp ama bende benim koça yaptıtırdım egzost farklı bi tüp kullandık ama komple krom ses fena KTM gibi patapata gidiom:queen:yakında fotoları koyucam kısmetse ama şu anda komple deiştirmek için giriştim motora yeni işim bittiği zamn yeni halini koyucam:cat:kazasız belasız keyifli sürüşler...::gleam::
 
Katılım
22 Mar 2007
Mesajlar
35
o foto da gorduun egsoz suanda uzerinde olan performans deil o senin gorduun kendi orjinal egsozdu biz onu kivrim yerinden kestik sonra boole oldu iste simdi uzerinde krom perfermans war ben yurt disinda olduum icinn son fotolarini koyamadim
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
10
o foto da gorduun egsoz suanda uzerinde olan performans deil o senin gorduun kendi orjinal egsozdu biz onu kivrim yerinden kestik sonra boole oldu iste simdi uzerinde krom perfermans war ben yurt disinda olduum icinn son fotolarini koyamadim

hmm anladım dostum bizde onu yapmayı düşündük baştan ama,her ne kadar ses belki ii olsada görüntününde ii olmasını istediğim için vazgeçtim,ya bu arada pek kimse yazmıo artık buraya galiba ses seda yok kimseden nerde bu skyteamciler:silent:
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
403
Satılık sky team st200 motokross var sıfır ilgilenenler msn ekleyebilirler.
Birtanede sm200 kros modelivar ikiside sıfır
 
Katılım
22 Mar 2007
Mesajlar
35
hmm anladım dostum bizde onu yapmayı düşündük baştan ama,her ne kadar ses belki ii olsada görüntününde ii olmasını istediğim için vazgeçtim,ya bu arada pek kimse yazmıo artık buraya galiba ses seda yok kimseden nerde bu skyteamciler:silent:


haklisin millet uctu herhalde kimsenin girdii yazdii yok egsoz isini napicaksin peki. fotlari nezaman koyucan bekliyom
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
beyler, SkyTeam düşünüyorum son zamanlarda.. Bu makinelerin yenileri gelmiyor sanırım? Parça sorunu çıkarmı ileride?
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
519
İkinci el ramzey düşünürsen ilanıma bak novarix. Ben geçen sene ardı arkası kesiliyor diye duyduğum için ramzey almıştım. Skyteamde güzeldir yoksa...
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
122
selamlar elimde 5000 kmde bi skyteam var kırmızı. yapılacak herşeyi yapılmış durumda butun kronik sorunları çözüldü. hayallerimin motorunu aldığım için skyteam i satıyorum ilgilenen ve detaylı bilgi isteyenler [email protected]
adresine mail atsınlar .aklımda ki fiyat 2000 ytl civarı ama duruma göre bi güzellik yapmaya çalışırım. şehir dışından alınacak ise nakliye sorununu hallederim
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
1
Hepinize selamlar;
Uzun zamandır kimse siteye girmiyor sanırım. Skyteam için bir araştırma yaptım İstanbulda. Sadece Aygün motorda var anadolu yakasında yok. Sanırım ileri zamanda Parca sıkıntısı olacak şimdilik distrubitorden de yedek parca siparişi verilebiliyor. Motorun rengini üzerime almadan almadan siyah yapmayı düşünüyorum. Cok daha güzel durur gibi geliyor. Vibrasyonda sanırım zincir egzantrikli olmadıgından fazla olması da sorun yaşatacak. Arkadaslar Bu motordan kolay şikayet te duymadım. Özellikle şikayeti olan kardeşlerim varsa değerlendirmeye almam için yazabilirlermi. Yazan yada yazmayan arkadaşlarıma da selamlar saygılar..
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3
walla arkadaşlar tek kelimeyle sununn söyleye bilirim kiii ben skyteam den cok memnunum neden diye sorarsanız valla soylenenen sey dağdaki keçi muhabbeti belki keci bile bağzı yerlerde takılır kalırı oo kotur süren kişinin cesaretine ve tecrübesine kalmış birşey ben bursada yaşıyorum uludağı bilmeyeniniz yoktur ve jandarmadan daha cok patıka biliyorum ve patır batır gidiyorum valla gelelim asfalt meselesine valla yol bilgisayarında yaklasık 135 km gördüm belki ininmaya bilirisininz am gercek ooo an reesim ceke blseydim cekerdim ve ondan sonra bir daha kmreyi kullanamadım cünkü km ter bozuldu ve sunanda motorun anası aglıyor bitik zincir bitik motor aklınınza gelebilicek herşey bitirk ama gercekten cok saglam ve verilen paranın fazlasıyla hakkının veriyor birde parca problemi oldugu zaman ımc makinayı arayıp mehmet beyle görüşe bilirsinin muhasebeden biz biraz akraba gibi oldukta :D ama suanda nosunun katırlamıyorum numarası olan varsa buraya yaza bilirmi herkeze skylı günler dilerim :D
 
Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
12
metal kardeşim benim bir prensibim vardır
kendime ait olmayan hiç bir motora deneme mahiyetinde bile binmem(kendimi motorumuda kimseye vermem)
jınlunumda vibrasyon vardı ama 5000 km sonra tamamen kayboldu şu anda 11 000 km oldu kaç km de de gidersen git hiç bir şekilde vibrasyon yok artık, bizlerde devir saati olmadığı içinde devrin kaça dayandığını kafadan bir şey söylemeyeceğim
şayet İstanbula yolun düşecek olursa buyur gel kapım her zaman açık sana deneme mahiyetinde jınlunumu kullan bana hak vereceksin
jınlunu şimdiye kadar tek bir baron985 barış kardeşime deneme mahiyetinde verdim sadece
vibrasyon kıyaslamasınıda jınluna göre yapmadım
Antalyadaki bayiden bi deneme şürüşü yap yaptığında da görecen
vibrasyon olmadığını sky team'da
skyteamda şu anda motoru rodaj dönemi olduğundan 6000 deviri geçirmedim onun içinde 6000 devirden sonra ne yapıp yapmıyacağını bilmiyorum bu konuda bilgisi olan ve rodaj dönemini geçirmiş skyteam kullanıcısı bir arkadaşım varsa yazsın kaç devire çıkardığını
ben şu anda memnunum sky teamdan ,arazi içinde bir takım jant ısmarladım
gelsin onlar endura lastik ve jantları değiştirdiğimde de dalacam arazilere tepe bayıra sonra olumlu veya olumsuz deneyimlerimi yazacağım buraya
sevgi ve saygılarımla :rendeer:
herkeze slm skyteame enduro jant arıyorum on ve arka nerden temin edebilirim bilgi verirseniz sevininrm...:)
 
Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
280
valla arkadaşlar skyteam'dan bende memnununum yaklaşık 2000 km kullandım motor toplamda 8 binde şu an garajda yatırıyoruz zaten 2.motor o..Onun dışında egzoz soran arkadaşlarım AKREPOVİÇ koyun ölsün millet..:p
jant arayan arkadaşım sende aygün motora bak derim..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst