- Katılım
- 24 Kas 2010
- Mesajlar
- 63
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar.sevgili motorsklet meraklıları,aşıkları
Yaw kaç aydır bu motorsikletten arıyorum..bulun temiz ve uyguun bişey yaw artık...hadi biz bilmiyoruz anlamıyoruz..siz de mi bilmionuz

:silent::silent::silent::silent::silent:
Yardımlarınızı bekliyorm
Yaw kaç aydır bu motorsikletten arıyorum..bulun temiz ve uyguun bişey yaw artık...hadi biz bilmiyoruz anlamıyoruz..siz de mi bilmionuz
:silent::silent::silent::silent::silent:
Yardımlarınızı bekliyorm