Hem teknik hemde kişisel olarak daha önce hiç bu kadar uzağa gitmedim mesela hiç kamp atmadım hiç yolda kalmadım vs.
Ferrari mi o?
Köpeğin olsun, al.
[url=http://hizliresim.com/vZpX9R][url]http://i.hizliresim.com/vZpX9R.jpg[/url][/url]
[url=http://hizliresim.com/vZpX96][url]http://i.hizliresim.com/vZpX96.jpg[/url][/url]
Kişisel olarak;
2009 yılında evli bir arkadaşım hayatlarını değiştirmeye karar vererek dairelerini sattı, karavan aldılar ve bu şekilde gezerek yaşamaya başladılar. Bir kaç ay sonra gece karakoldan telefon geldi, arayan arkadaşımdı ve gelip yardım etmemi istedi... Konunun özü, genç bir çift olarak karavanla gezdikleri için mobil fuhuşdan haklarında suçlama olmuş. Bu hikayeden çıkartman gereken ders, Türkiye de başına ne geleceğini kestirmen imkansız. Kişisel olarak, nerede kamp yapacağını önceden belirlemen ve olası her duruma karşın önlemini önceden alman önemli.
Teknik olarak;
En kötü olasılık kaza, en iyi olasılık 0 sorun ile gideceğin yere varmak. Genel sorun olasılıkları, trafikte diğer sürücüler tarafından sorunlar yaşaman, lastik patlaması, motosikletin arıza vermesi vb... O yüzden ilk uzun yolculukların grup veya bir kaç kiş ile olmasını önermekteyim. Bunun yanı sıra yaklaşık 8 yıldır düzenli olarak yaz kış kamp yapmaktayım, denizli, kastamonu ve mersin de yerli halk ile kavga ettim, genelde sorun insan olduğu yerlerde gerçekleşiyor bunca yıl doğa dan hiç bir zarar görmedim açıkcası.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:18 ----------
Kamp kötü bir şey gibi cevaplar verdim sanırım. :salut: Bu sebeple sana kamp'a gitmen için bir kaç örnek atıyorum, artık kararını sen verirsin. Hevesini kırdıysam üzgünüm. :rendeer:
[url=http://hizliresim.com/yV34y7][url]http://i.hizliresim.com/yV34y7.jpg[/url][/url]
[url=http://hizliresim.com/1NgNmb][url]http://i.hizliresim.com/1NgNmb.jpg[/url][/url]
[url=http://hizliresim.com/9GdG8O][url]http://i.hizliresim.com/9GdG8O.jpg[/url][/url]
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:55 ----------
Güzel anılar ve hoş bir zaman için gitmelisin.
Kişisel olarak;
2009 yılında evli bir arkadaşım hayatlarını değiştirmeye karar vererek dairelerini sattı, karavan aldılar ve bu şekilde gezerek yaşamaya başladılar. Bir kaç ay sonra gece karakoldan telefon geldi, arayan arkadaşımdı ve gelip yardım etmemi istedi... Konunun özü, genç bir çift olarak karavanla gezdikleri için mobil fuhuşdan haklarında suçlama olmuş. Bu hikayeden çıkartman gereken ders, Türkiye de başına ne geleceğini kestirmen imkansız. Kişisel olarak, nerede kamp yapacağını önceden belirlemen ve olası her duruma karşın önlemini önceden alman önemli.
Teknik olarak;
En kötü olasılık kaza, en iyi olasılık 0 sorun ile gideceğin yere varmak. Genel sorun olasılıkları, trafikte diğer sürücüler tarafından sorunlar yaşaman, lastik patlaması, motosikletin arıza vermesi vb... O yüzden ilk uzun yolculukların grup veya bir kaç kiş ile olmasını önermekteyim. Bunun yanı sıra yaklaşık 8 yıldır düzenli olarak yaz kış kamp yapmaktayım, denizli, kastamonu ve mersin de yerli halk ile kavga ettim, genelde sorun insan olduğu yerlerde gerçekleşiyor bunca yıl doğa dan hiç bir zarar görmedim açıkcası.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:18 ----------
Kamp kötü bir şey gibi cevaplar verdim sanırım. :salut: Bu sebeple sana kamp'a gitmen için bir kaç örnek atıyorum, artık kararını sen verirsin. Hevesini kırdıysam üzgünüm. :rendeer:
[url=http://hizliresim.com/yV34y7][url]http://i.hizliresim.com/yV34y7.jpg[/url][/url]
[url=http://hizliresim.com/1NgNmb][url]http://i.hizliresim.com/1NgNmb.jpg[/url][/url]
[url=http://hizliresim.com/9GdG8O][url]http://i.hizliresim.com/9GdG8O.jpg[/url][/url]
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:55 ----------
Güzel anılar ve hoş bir zaman için gitmelisin.