Skuter ile İstanbul - İzmir

Katılım
28 Şub 2016
Mesajlar
5
Çadır kurarak istanbuldan izmire Sym Fiddle 2 skuterim ile yola çıkarsam başıma neler gelir?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ağu 2016
Mesajlar
886
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Soruyu biraz açarmısın ? Kişisel olarak mı ? Teknik olarak mı ?
 
Katılım
28 Şub 2016
Mesajlar
5
Hem teknik hemde kişisel olarak daha önce hiç bu kadar uzağa gitmedim mesela hiç kamp atmadım hiç yolda kalmadım vs.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ağu 2016
Mesajlar
886
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hem teknik hemde kişisel olarak daha önce hiç bu kadar uzağa gitmedim mesela hiç kamp atmadım hiç yolda kalmadım vs.

Kişisel olarak;

2009 yılında evli bir arkadaşım hayatlarını değiştirmeye karar vererek dairelerini sattı, karavan aldılar ve bu şekilde gezerek yaşamaya başladılar. Bir kaç ay sonra gece karakoldan telefon geldi, arayan arkadaşımdı ve gelip yardım etmemi istedi... Konunun özü, genç bir çift olarak karavanla gezdikleri için mobil fuhuşdan haklarında suçlama olmuş. Bu hikayeden çıkartman gereken ders, Türkiye de başına ne geleceğini kestirmen imkansız. Kişisel olarak, nerede kamp yapacağını önceden belirlemen ve olası her duruma karşın önlemini önceden alman önemli.

Teknik olarak;

En kötü olasılık kaza, en iyi olasılık 0 sorun ile gideceğin yere varmak. Genel sorun olasılıkları, trafikte diğer sürücüler tarafından sorunlar yaşaman, lastik patlaması, motosikletin arıza vermesi vb... O yüzden ilk uzun yolculukların grup veya bir kaç kiş ile olmasını önermekteyim. Bunun yanı sıra yaklaşık 8 yıldır düzenli olarak yaz kış kamp yapmaktayım, denizli, kastamonu ve mersin de yerli halk ile kavga ettim, genelde sorun insan olduğu yerlerde gerçekleşiyor bunca yıl doğa dan hiç bir zarar görmedim açıkcası.

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:18 ----------

Kamp kötü bir şey gibi cevaplar verdim sanırım. :salut: Bu sebeple sana kamp'a gitmen için bir kaç örnek atıyorum, artık kararını sen verirsin. Hevesini kırdıysam üzgünüm. :rendeer:

yV34y7.jpg
[/url][/IMG]

1NgNmb.jpg
[/url][/IMG]

9GdG8O.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:55 ----------

Güzel anılar ve hoş bir zaman için gitmelisin.
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
454
bişey olmaz Allah ın izniyle.hatırlıyorum da zamanında iki kişi fidılla Avrupa ya gitmişlerdi.aratırsan bulursun...
 
Katılım
4 Eyl 2014
Mesajlar
616
Kardeş bu soruya güldüm kusura bakma. Türkiye'de yaşıyorsun...
Devamına istediğin seneryoyu yaz, burda 1 kişi çıkıp 'yok ya o kadar da olmaz' diyemez heralde.
Ama sen bi dene yinede, belki bişey olmaz.
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Kişisel olarak;

2009 yılında evli bir arkadaşım hayatlarını değiştirmeye karar vererek dairelerini sattı, karavan aldılar ve bu şekilde gezerek yaşamaya başladılar. Bir kaç ay sonra gece karakoldan telefon geldi, arayan arkadaşımdı ve gelip yardım etmemi istedi... Konunun özü, genç bir çift olarak karavanla gezdikleri için mobil fuhuşdan haklarında suçlama olmuş. Bu hikayeden çıkartman gereken ders, Türkiye de başına ne geleceğini kestirmen imkansız. Kişisel olarak, nerede kamp yapacağını önceden belirlemen ve olası her duruma karşın önlemini önceden alman önemli.

Teknik olarak;

En kötü olasılık kaza, en iyi olasılık 0 sorun ile gideceğin yere varmak. Genel sorun olasılıkları, trafikte diğer sürücüler tarafından sorunlar yaşaman, lastik patlaması, motosikletin arıza vermesi vb... O yüzden ilk uzun yolculukların grup veya bir kaç kiş ile olmasını önermekteyim. Bunun yanı sıra yaklaşık 8 yıldır düzenli olarak yaz kış kamp yapmaktayım, denizli, kastamonu ve mersin de yerli halk ile kavga ettim, genelde sorun insan olduğu yerlerde gerçekleşiyor bunca yıl doğa dan hiç bir zarar görmedim açıkcası.

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:18 ----------

Kamp kötü bir şey gibi cevaplar verdim sanırım. :salut: Bu sebeple sana kamp'a gitmen için bir kaç örnek atıyorum, artık kararını sen verirsin. Hevesini kırdıysam üzgünüm. :rendeer:

[url=http://hizliresim.com/yV34y7][url]http://i.hizliresim.com/yV34y7.jpg[/url][/url]

[url=http://hizliresim.com/1NgNmb][url]http://i.hizliresim.com/1NgNmb.jpg[/url][/url]

[url=http://hizliresim.com/9GdG8O][url]http://i.hizliresim.com/9GdG8O.jpg[/url][/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:55 ----------

Güzel anılar ve hoş bir zaman için gitmelisin.

Ferrari beni şaşırtmadı.Ama o kadar kamp malzemesini nasıl o araca sığdırdın işte ona şaşırdım.:sunny:

Bu arada şaka bir yana bu kamp yaptığın mekanlar neresi?Manzaraya hasta kaldım.
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Kişisel olarak;

2009 yılında evli bir arkadaşım hayatlarını değiştirmeye karar vererek dairelerini sattı, karavan aldılar ve bu şekilde gezerek yaşamaya başladılar. Bir kaç ay sonra gece karakoldan telefon geldi, arayan arkadaşımdı ve gelip yardım etmemi istedi... Konunun özü, genç bir çift olarak karavanla gezdikleri için mobil fuhuşdan haklarında suçlama olmuş. Bu hikayeden çıkartman gereken ders, Türkiye de başına ne geleceğini kestirmen imkansız. Kişisel olarak, nerede kamp yapacağını önceden belirlemen ve olası her duruma karşın önlemini önceden alman önemli.

Teknik olarak;

En kötü olasılık kaza, en iyi olasılık 0 sorun ile gideceğin yere varmak. Genel sorun olasılıkları, trafikte diğer sürücüler tarafından sorunlar yaşaman, lastik patlaması, motosikletin arıza vermesi vb... O yüzden ilk uzun yolculukların grup veya bir kaç kiş ile olmasını önermekteyim. Bunun yanı sıra yaklaşık 8 yıldır düzenli olarak yaz kış kamp yapmaktayım, denizli, kastamonu ve mersin de yerli halk ile kavga ettim, genelde sorun insan olduğu yerlerde gerçekleşiyor bunca yıl doğa dan hiç bir zarar görmedim açıkcası.

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:18 ----------

Kamp kötü bir şey gibi cevaplar verdim sanırım. :salut: Bu sebeple sana kamp'a gitmen için bir kaç örnek atıyorum, artık kararını sen verirsin. Hevesini kırdıysam üzgünüm. :rendeer:

[url=http://hizliresim.com/yV34y7][url]http://i.hizliresim.com/yV34y7.jpg[/url][/url]

[url=http://hizliresim.com/1NgNmb][url]http://i.hizliresim.com/1NgNmb.jpg[/url][/url]

[url=http://hizliresim.com/9GdG8O][url]http://i.hizliresim.com/9GdG8O.jpg[/url][/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:55 ----------

Güzel anılar ve hoş bir zaman için gitmelisin.

Ferrariyide gördükten sonra, geçenki verdiğiniz OK a rakip olma fikrini düşünmeye başladım. Bir bildiğiniz olmalı bunlar tesadüf olamaz artık gına geldi :queen:
 
Katılım
29 Ocak 2015
Mesajlar
137
hiçbirşey olmaz hocam.

ben sana nerelerde kamp yapacağını da söyleyeyim nacizane.

ilk gece uluabat gölü, o kadar gidemem dersen trilye yaparsın ilk gün oradan uluabat yaparsın.
ardından burhaniye ayvalık cunda civarı 1-2 gün (cunda ada kamping bu rotadaki en iyi kamp alanıdır.)
en son olarak da foça-dikili arası konaklama
ardından izmir.

çok da keyiflidir bu rotada 2-3 kez kamp yapan biri olarak benim görüşüm.
 

IVU

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ağu 2015
Mesajlar
24
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hava mı atıyorsun kardeş ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst