eheueh ne güzel yakmışım lem
Ya kardeşim ıcımızı çekenize bide yüzümüzü çekseydinizya lastik kadar değerimiz yokmu :mrgreen::mrgreen:
Mertcigim kusuruma bakma ben olsam cekerdim benim yegenim cekmiş :wiinkk:
Sizin degerinize butun lastikler ve motorlar feda olsun hatta tequ, fazer600, gurkan da dahil :queen:
Hani Gürkan,Çiçek,Seda,Tuğçe.. Nerde millet, gitmediniz mi yoksa. :silent:
:cherry:Ne istiyon kardeşim sn bu tequ dan lastik kadar değer vermiyosun adama
Varsa bildiğin bişi bizede söle bilelimöm yaramaz adammı bu tequ yoksa :mrgreen:
Bugune kadar birşeye yaradıgını gormedim
Motor veya lastik seceneklerini sunmustum, sanırım sen lastige daha yakın buldun :cherry:
Sanki adama lastik demek istiyosun ama lafı bana yamamışsın :cherry::cherry:
:cherry:Ne istiyon kardeşim sn bu tequ dan lastik kadar değer vermiyosun adama
Varsa bildiğin bişi bizede söle bilelimöm yaramaz adammı bu tequ yoksa :mrgreen:
insan bozması işte...![]()
Tesadüfen gördüm dokuz palmiyenin orda.Gerçekten güzel oldu lastik yakmadır ön kaldırmadırO tam gaz FAZERın önünü aldırıp giden bir arkadaş vardı gerçekten zor bir hareket yaptı tebrik ederim.Bazılarıda lastiğine kıyamadı yada yakamadı bir türlü
:cherry: Bir ömür boyu mutluluklar.:rendeer:
aaa tequ gelmiş
Kardeşim adamı haklı çıkarma sende hayırlı bişi yazıp gir topiğe damdan düşer gibi ne böle :cherry::cherry: