Skullhunter'in Düğün ResimLeri ve YorumLarı

Katılım
20 Nis 2008
Mesajlar
319
mutluluklar diyorum kardeşlerimize malum imkanlarımız el vermiyor. Allah bir yastıkta kocaltsın.
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
eheueh ne güzel yakmışım lem :p:p

Ya kardeşim ıcımızı çekenize bide yüzümüzü çekseydinizya lastik kadar değerimiz yokmu :mrgreen::mrgreen:

Mertcigim kusuruma bakma ben olsam cekerdim benim yegenim cekmiş :wiinkk:
Sizin degerinize butun lastikler ve motorlar feda olsun hatta tequ, fazer600, gurkan da dahil :queen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hayat boyu mutlu olun Damlacım, prensesim, bebişimmmm benimmm.. Fotoğraf & Video istiyorum. Çok acil. :)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
konvoy çok kalabalık olmasada güzeldi,yolda tek tekerde yapıldı lastikde yakıldı.harem sahile inip çayımızıda içtik.

gelin arabası























damat motoru




 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
Mertcigim kusuruma bakma ben olsam cekerdim benim yegenim cekmiş :wiinkk:
Sizin degerinize butun lastikler ve motorlar feda olsun hatta tequ, fazer600, gurkan da dahil :queen:

:cherry:Ne istiyon kardeşim sn bu tequ dan lastik kadar değer vermiyosun adama :p:p

Varsa bildiğin bişi bizede söle bilelimöm yaramaz adammı bu tequ yoksa :mrgreen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hani Gürkan,Çiçek,Seda,Tuğçe.. Nerde millet, gitmediniz mi yoksa. :silent:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
:cherry:Ne istiyon kardeşim sn bu tequ dan lastik kadar değer vermiyosun adama :p:p

Varsa bildiğin bişi bizede söle bilelimöm yaramaz adammı bu tequ yoksa :mrgreen:

Bugune kadar birşeye yaradıgını gormedim :p
Motor veya lastik seceneklerini sunmustum, sanırım sen lastige daha yakın buldun :cherry:
Sekil itibari ilemi yoksa baska bir nedemi varmı :p
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Tesadüfen gördüm dokuz palmiyenin orda.Gerçekten güzel oldu lastik yakmadır ön kaldırmadır:) O tam gaz FAZERın önünü aldırıp giden bir arkadaş vardı gerçekten zor bir hareket yaptı tebrik ederim.Bazılarıda lastiğine kıyamadı yada yakamadı bir türlü :p:cherry: Bir ömür boyu mutluluklar.:rendeer:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
insan bozması işte... :p

aaa tequ gelmiş :p:p

Kardeşim adamı haklı çıkarma sende hayırlı bişi yazıp gir topiğe damdan düşer gibi ne böle :cherry::cherry:

Tesadüfen gördüm dokuz palmiyenin orda.Gerçekten güzel oldu lastik yakmadır ön kaldırmadır:) O tam gaz FAZERın önünü aldırıp giden bir arkadaş vardı gerçekten zor bir hareket yaptı tebrik ederim.Bazılarıda lastiğine kıyamadı yada yakamadı bir türlü :p:cherry: Bir ömür boyu mutluluklar.:rendeer:

Ya valla bu ön kaldırıp hareket yapanlara sinir oluyorum çok banel yanee :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
Valla aranıza ben girmeyim janımm :p

Ben şimdi loftcumu bekliyorum güya yemek yicedik kandırdı beni keko :cherry:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Çok güzel bir nikah oldu mutluluklar bir ömür boyu mesut olmanız dileğiyle arkadaşlar.Bendeki resimler bunlar.



















 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
tekrar hayırlı uğurlu olsun Allah mesud etsin, teker yakarak ortalığı sise boğan arkadaşlarada teşekkürler :mrgreen: cem'in lastiği yakılınca yeni gibi oldu :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst