skarya zirvesi gezi fotoğrafları ...

Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
olm işgillendirme ortalığı :cherry: ortada var sessiz bi fırtına :cherry: zaten hava raporları öyle gösteriyo vaziyeti , bi gökgürültüsüyle karışık bir patlama olacak emmeeee baharamı olur martta mı olur bilinmez ,

hem sora senin motürün bileme yok pis motürcü nereye geliyon :cherry::queen::p:santa:
aha şimdiden kıvırmaya başladın:mrgreen:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Maşallah arkadaşlar.Çok mükemmel bir gezi olmuş.
Muhabbet,yardımlaşma,sevgi-saygı ve sonuç güzel dostluklar.Allah muhabbetinizi arttırsın.
Benim geziden İrfan kardeşimin bilgilendirmesi ile haberim oldu ancak bizim daha önceden kararlaştırılmış (Dağlarda,ormanlarda) bir etkinliğimiz olduğu için ben gelemedim.Umarım beni mazur görürsünüz.
Fotoğraflı ve yazılı anlatımlarınız çok güzel olmuş.
Bu güzelliklteki etkinliklerin devamını diler,saygı ve selamlarımı sunarım.
Her daim tekeriniz düz bassın.

hoş gelmişsin ibrahim abi oralara gelip seni nasıl bilgilendirmem abim yauuu :) fakat nasip kısmet değilmiş canlar sağolsun , inşallah birdahakine :rendeer:

---------- Post added at 21:52 ---------- Previous post was at 21:50 ----------

aha şimdiden kıvırmaya başladın:mrgreen:

ne için kvırıyayımkine pınk panterim anlayamadım :)
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
öğrenecek şekerim dur daha 2 ci gezisi , adap usul bilmiyor daha anca artçı olmasını öğretiyorum yavaş yavaş :cherry::p

bazen yılbaşı hindisi gibi kafayı yandan dışa çıkartıyor önünü görmek için , sanki motürü o sürecek :queen:, motür başlıyo yengeç gibi sağa sağa çekmeye :cherry::queen:

kafasına bi odun hemen içeriye alıyo kafayı :cherry::p
ALLAH iyiliğini versin çok güldüm buyazına:mrgreen:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
öğrenecek şekerim dur daha 2 ci gezisi , adap usul bilmiyor daha anca artçı olmasını öğretiyorum yavaş yavaş :cherry::p

bazen yılbaşı hindisi gibi kafayı yandan dışa çıkartıyor önünü görmek için , sanki motürü o sürecek :queen:, motür başlıyo yengeç gibi sağa sağa çekmeye :cherry::queen:

kafasına bi odun hemen içeriye alıyo kafayı :cherry::p
ee yavaş yavaş öğrenecek benim hatun en az 10000 km artçı olarak gezmiştir böyle hareketler ilk günlerde kaldı ben odun vurmadım ama yumruğu patlattım ara ara fazla vurmadım ki kalıcı hasar kalmasın sonra gene ben uğraşırdım yani:mrgreen:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
ALLAH iyiliğini versin çok güldüm buyazına:mrgreen:

yavvvv mezit sen uslanmazmısın bilader ?????:cherry::queen: niye alıntı yapıyon şimdi mezuyu taaa 4 cü sayfaya taşıdın, bak şimdi bizimki görürse yandı gülüm keten helva ne cevap verecem ben :cherry:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
irfan abim gene tahinli şekil yapmış bende karnım kazınınca vurdum poğça nın gözüne:cherry:


 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Olmazmı ....var elbet bir-iki bomba plan:bestmt:

A planı da var B planı da.

vallaha ben diyorum fırtına öncesi sessizlik hakim olaya, kimbilir belki yarın belki yarındanda yakın , hele işin içinde serdar abi varsa bir kaç kere durup düşünmek lazım...:cherry:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst