Sizin için motosiklet ne ifade ediyor???????

Katılım
22 Şub 2006
Mesajlar
64
Vallahi rahmetli dedem motorcu idi,rahmetli amcam motorcu idi babam eski bir motorcu zaten 70 yaşında olmasına rağmen bir hafta önce yeni bir motor aldı bunlar size ne ifade eder bilmem ama ben genlerimdeki en önemli özellik olarak görüyorum. Yani motor benim için metobolizmamın makinaya dönüşmüş halini ifade ediyor.
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
276
Masaüstümde bulunan cbf 250 ve gt 250 nin müthiş asaleti...Bakmaya doyamadığım,videolarını 5 dakikada 1 izlemezsem kriz geçirdiğim,benim olmasını çok istediğim 2 motor...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Artık benden bir parça elim ayağım olmuş.........Ayrı düşünemiyom bile...Tanıyanlar ilk sözlerinde motorlamı geldin veya motoru nereye koydun diye soruyo...Arabayla geldim dersem hıııı diyolar....
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
158
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Özgürlük,huzur...
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
99
Aslında motorun birşeyleri ifade etmesi elindeki motora bağlıdır.Bende ufak bir scooter var.Sadece benim okula gidip gelmemi ifade ediyor.Kişinin isteklerini,düşlerini,hayat tarzını vb. karşılayamıyorsa eger bir motor,hiç birşey ifade etmiyor demektir.
O zaman biraz sabırla birşeyleri ifade edecek bir motor almayı beklemek gerekir.
 
Katılım
24 Ağu 2006
Mesajlar
281
Benim için motosiklet, bir yaşam tarzıdır. Motosiklet denilince aklıma gelen ilk şey seyahat özgürlüğüdür:mrgreen: Motorlu araçlar bana hep huzur vermiştir. Onların yanında kendimi hep iyi hissederim. Ben onları seviyorum. Sadece motosiklet değil, diğer motorlu araçlarda da bu geçerlidir. Özellikle otomobiller. İyi bir sıralama yapacak olursam.
1-Motosiklet %49,5
2-Otomobil %50,5 dir.(hepsinin yeri ayrıdır canım..) :mrgreen: :mrgreen:
Saygılar...:wiinkk: :bounce: :bounce: :bounce:
 
Katılım
24 Nis 2005
Mesajlar
337
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
normalde benı goturup getırmesi gereken, ama benım onu getırıp goturdugum alet...

mondial 151 rs... bir dunya markası
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1
Benim İçinde MOtorsiklet = Tutku

pilavüstü_kuru kardeşim :) kusura bakma böyle hitap ediyoruım ben r6 binicisiyim öncelikle seni çok .y. anladığımı söyleyebilirim...evimiz izmir bursa sürat yoluna yakındı her gece sesleri duyup uyanırdım uyanmak nasıl uyanmak ama içimden gögüs kafesime doğru bir yanmayla uyanmaydı o ses insanı alıp götürüyordu hiç tatmadığın duygulara..Bence Motorsiklet ; Sonsuz Özgürlük Demektir,Rüzgarla deli gibi çarpışmaktır....Başka Söze NE hacet :p
 
Katılım
14 Eki 2006
Mesajlar
56
pilavüstü_kuru kardeşim :) kusura bakma böyle hitap ediyoruım ben r6 binicisiyim öncelikle seni çok .y. anladığımı söyleyebilirim...evimiz izmir bursa sürat yoluna yakındı her gece sesleri duyup uyanırdım uyanmak nasıl uyanmak ama içimden gögüs kafesime doğru bir yanmayla uyanmaydı o ses insanı alıp götürüyordu hiç tatmadığın duygulara..Bence Motorsiklet ; Sonsuz Özgürlük Demektir,Rüzgarla deli gibi çarpışmaktır....Başka Söze NE hacet :p

Ah be kardeşim hiç sorma aynı olay bendede oluyo.Özellikle r6 neden beni cezbedio bilmiom ama her görüşümde kendimden geçiom.Hangi modeli olursa olsun.Sanırım beni bi sen birde r6 kullanıcıları anlar.Her motosiklet dergisi aldığımda acaba resmini görürmüyüm die can atanzi.:queen:
Hocam madem r6 kullanıosun senle sohbet etmeye doyum olmas.Msn e beklerim. [email protected]
şu aletin güselliğine bakarmısın yaf.(özellikle 2006'nın hastasıyım.)
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
66
Daha KÜÇÜcÜkken 10-11 Cİvari Flan, Taa O Zaman Babamla Yaptiimiz TartiŞma Da "bÜyÜyÜnce Alcam İŞte, Eer Allah'ta Alnima Normal Bİ ÖlÜm DiŞinda Bİ Şekİl Yazdiysa O Da İnŞ. Motordan Olur" DemİŞtİm. İŞte Bana Bunu İfade Edİo Ve Babam Hala KarŞi, O GÜn BugÜndÜr Daha KarŞi Hatta Ama Ben Alicam, Az Kaldi Kafama Koyduumu Yapicam, Kendİ Ayaklarimin ÜstÜnde Durmaya BaŞladiimimdan Berİ Babamla İzİn DalaŞindayiz O İzİn Vermemekte Kararli Bende Almakta! Ya Ben Ya Motor Dİo, Alicam Onu Da AliŞtiricam Hatta!!!
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Motosiklet beniimmmmmm ; Melike den daha fazla sewdiğim tek war lık ... :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst