aynen katılıyorum multistrada bu son kasasında acayip birşey yaptı. ne kadar pahalı donanım varsa üzerinde mevcut. özellikle 150 beygir olan gücünü bir tuşla 100 beygir olarak kullanabilmek süper. tabi bu onun sahip olduğu sürüş modlarından sadece birisi

geri kalanını gp500-1st nickli arkadaş açıklamış zaten. 150 beygir gücünün yanında müthiş torkununda etkisiyle 600 lük ss lerle dalga geçecek kadar performanslı bir motor. ve bunun yanında gerektiğinde çok konforluda olablilen bir motor

bunun testini altın elbiseli adamda yapmıştı ve kendisi ss ci olmasına rağmen hayran kalmıştı bu alete.
torkunu şöyle açıklıyım bir videoda izledim 110-120 km süratle giderken hiç debriyaja dokunmadan gaz açıyorlardı ve tek teker yapıyordu multi:wiinkk: