Size Göre Dünyanın En İyi Motoru Hangisi ??

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Ocak 2012
Mesajlar
47
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Size Göre Dünyanın En İyi Motoru Hangisi ??
 
Katılım
11 Eki 2011
Mesajlar
848
Picture-2011-Ducati-Multistrada-1200-white-side.jpg
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Cevap yazanların büyük kısmı kendi motorum diyecekler benden söylemesi :)
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Bu motorun çok yönlü olması büyük avantaj olur.

Ducati multistrada 1200 bu konuda acayip bir motor. Ayrı ayrı gazlama modları var elektronik süspansiyonmodları.. İster track day a ister uzun yola ister enduroya her şey var.

Hani bi laf varya evleneip balayayına gideceğime diye evlenmeyip alayına diye... Evlenip de alayına gitmek bu sanırım
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
494
ducati multistrada 1200 duruşu ayrı bi asalet sürüşü ayrı bi zevk kullanışlılığı ve tekniği ayrı bi olay
üretimini national da dahada aşık oldum izledim eğer bu motorumu bırakırsam ki bırakırsam büyük ihtimal bu parayı gözden çıkarırım multistrada alıcağım
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
aynen katılıyorum multistrada bu son kasasında acayip birşey yaptı. ne kadar pahalı donanım varsa üzerinde mevcut. özellikle 150 beygir olan gücünü bir tuşla 100 beygir olarak kullanabilmek süper. tabi bu onun sahip olduğu sürüş modlarından sadece birisi :) geri kalanını gp500-1st nickli arkadaş açıklamış zaten. 150 beygir gücünün yanında müthiş torkununda etkisiyle 600 lük ss lerle dalga geçecek kadar performanslı bir motor. ve bunun yanında gerektiğinde çok konforluda olablilen bir motor :) bunun testini altın elbiseli adamda yapmıştı ve kendisi ss ci olmasına rağmen hayran kalmıştı bu alete.
torkunu şöyle açıklıyım bir videoda izledim 110-120 km süratle giderken hiç debriyaja dokunmadan gaz açıyorlardı ve tek teker yapıyordu multi:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kimine göre çirkin, çuval, bidon ama bence Hayabusa;
suzukigsx1300rhayabusar.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Aslinda cok iyi motorlar var ama dunyanin en iyisi dedimmiydi derim ki. hepsine binmek lazim hepsi ayri guzel bunun paylasimi hic bir zaman son bulmaz bence kimi goldwingi sever kimi hayabusayi vs.

fiyatta en pahali hangisi desek forumun sonu gelmez :)))
Susma hakkimi kullaniyorum :)))
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kolaya kaçmak bu olsa gerek :)
i
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
ne burgman ne hayabusa , ne cbr ne ninja benim agility 50min yerini asla tutamaz :) ben güzele güzel demem güzel benim olmadıkça...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst