Sizce yıllara meydan okumuş bu motorun markası ne olabilir..

Katılım
14 Şub 2009
Mesajlar
109
motosiklet dedigin böyle yılaaar boyu kullanılacak
20071218014052_hamara%20bajaj.jpg
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Vespa :D Ben de zor birşey sorcaksın sandım :D
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
mondial zn 125:p vespadır kesin ama ön jant bizim hacı murat jantlarına benziyor:mrgreen:Birde plaka görünse sorgulatırdık :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bajaj gibi:wiinkk:
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
536
Ya abi honda'dan şaşmayacan:) Her başlığa illaki yazarlar,adet yerini bulsun
 
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
142
banada piaggo gıbı geldı ama arkadasın dedıgı gıbı bu foto dııl resim...
 
Katılım
2 Tem 2008
Mesajlar
460
kanımca resim pcde hazırlanmış fotoğraf gerçek değil, ama motorun markasını bende bilmiorum scootor işte.. :)
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
864
tipi vespaya çok benziyor,adamlar nasıl makina yapmışlar vesselam,şimdiki çinli gaz tenekelerine inat önünde saygıyla egiliyorum ...
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla markası değil de.. nasıl olsa çizim değil mi? yani hayali olan bi motosiklet değil mi? yoksa gözlerim mi beni yanıltıyor :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst