titan_71 Katılım 14 Şub 2009 Mesajlar 109 17 Nis 2009 Konu Yazar #1 motosiklet dedigin böyle yılaaar boyu kullanılacak
musti81 Katılım 15 Eyl 2005 Mesajlar 2,381 17 Nis 2009 #2 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. Vespa Ben de zor birşey sorcaksın sandım
Hay.alper.est Katılım 10 Eki 2007 Mesajlar 1,592 17 Nis 2009 #3 mondial zn 125 vespadır kesin ama ön jant bizim hacı murat jantlarına benziyor:mrgreen:Birde plaka görünse sorgulatırdık :queen: Son düzenleme: 18 Nis 2009
mondial zn 125 vespadır kesin ama ön jant bizim hacı murat jantlarına benziyor:mrgreen:Birde plaka görünse sorgulatırdık :queen:
titan_71 Katılım 14 Şub 2009 Mesajlar 109 17 Nis 2009 Konu Yazar #4 bilemediniz vespa degil kesinlikle...
storm150_mmk Katılım 21 Mar 2009 Mesajlar 767 17 Nis 2009 #5 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. piaqqo mu
avare rulman Katılım 1 Tem 2008 Mesajlar 637 17 Nis 2009 #9 bajaj da olabilir. yalnız bu fotograf degil, resim gibi gorunuyor.
motorhocası Katılım 13 May 2008 Mesajlar 7,223 17 Nis 2009 #10 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. Bajaj gibi:wiinkk:
canercamalan Katılım 1 Kas 2008 Mesajlar 6,872 17 Nis 2009 #11 monero mondial yada asya motor :queen: VESPA
O onuray Katılım 17 Nis 2007 Mesajlar 536 17 Nis 2009 #12 Ya abi honda'dan şaşmayacan Her başlığa illaki yazarlar,adet yerini bulsun
EvildoeR Katılım 2 Şub 2006 Mesajlar 142 17 Nis 2009 #14 banada piaggo gıbı geldı ama arkadasın dedıgı gıbı bu foto dııl resim...
GKN Katılım 6 Mar 2006 Mesajlar 6,448 17 Nis 2009 #15 iide bu motor mu yıllara meydan okumuş, resimmi?
Moto43 Katılım 2 Tem 2008 Mesajlar 460 17 Nis 2009 #16 kanımca resim pcde hazırlanmış fotoğraf gerçek değil, ama motorun markasını bende bilmiorum scootor işte..
kanımca resim pcde hazırlanmış fotoğraf gerçek değil, ama motorun markasını bende bilmiorum scootor işte..
blt_59 Katılım 21 Mar 2009 Mesajlar 864 17 Nis 2009 #17 tipi vespaya çok benziyor,adamlar nasıl makina yapmışlar vesselam,şimdiki çinli gaz tenekelerine inat önünde saygıyla egiliyorum ...
tipi vespaya çok benziyor,adamlar nasıl makina yapmışlar vesselam,şimdiki çinli gaz tenekelerine inat önünde saygıyla egiliyorum ...
A asfalt meleği Katılım 11 Tem 2007 Mesajlar 2,824 17 Nis 2009 #19 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. valla markası değil de.. nasıl olsa çizim değil mi? yani hayali olan bi motosiklet değil mi? yoksa gözlerim mi beni yanıltıyor
valla markası değil de.. nasıl olsa çizim değil mi? yani hayali olan bi motosiklet değil mi? yoksa gözlerim mi beni yanıltıyor