Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 14 Eyl 2010
- Mesajlar
- 776
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu ilandaki motosikleti http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-xgjao-xgj-200-8-cigeri-saglam-200-8-36262241/detay
üstüne 1000 TL verip 90 model bir lada samara ile takaslasammı ne dersiniz?
düşüncem bu arabayla soğuk günlerde çıkıp gezerim tabi biraz faça yaparım ilerdede bir 0 japon motosiklet alıp istediğim zamanlardada onla takılırım ...!
üstüne 1000 TL verip 90 model bir lada samara ile takaslasammı ne dersiniz?
düşüncem bu arabayla soğuk günlerde çıkıp gezerim tabi biraz faça yaparım ilerdede bir 0 japon motosiklet alıp istediğim zamanlardada onla takılırım ...!