Bence pahalı , neden diye sorarsanız?
Aprilia zaten piyasası az olan ,sıfırının bile satılması zor bir marka.
2021 yılında 2. Motosiklet olarak almayı düşünmüştüm, 180 küsür lirayken bile bayi satmak için 40 takla attı
Bu tarz markaların 2. Eli çok çok yavaş.
Merakı olan, alacak olan kitle genellikle servisi, 2. Eli , parayı vs dert etmeyen kısmen daha ekonomik güce sahip olan insanlar, onlar da sıfır almayı tercih eder.
Sosyal medyada yolda kalan/yolda kaldığı iddia edilen aprilialar.
Vs sebeplerden liste fiyatının oldukça altında vermelisiniz ki satılsın.
Bizim insanımızın (çok küçük bir kitle harici) alırken ilk düşündüğü şey, satabilir miyim acaba ?

maalesef fakirlikten

Örnek olarak söyleyeyim binmek için husqvarna svartpilen 401 aldım, sonra benim için küçük geldiğini düşündüm ve binmeden satmaya karar verdim (binersem satma ihtimalimin daha da azalacağını düşünerek) ve liste fiyatının 15 bin altına zat zor sattım
Durum bu , o fiyata alıcı bulursanız çok çok şanslısınız.
Ha bir de bizim insanımız sesi çıkmayan racinge para vermek istemez
Son olarak ekleyeyim , ilanınızdaki şu satırlar yüzünden ben ilanı incelemeden kapatırdım. Bize ne sizin tabancanızdan vs.
Yukarıda yazdıklarımdan Makinama ve Tabancalarıma her zaman nasıl özenli baktığımı anlamışsınızdır.