Sizce motorumun fiyatını yüksek mi yazdım ?

Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
Yukarıda yazdıklarımdan Makinama ve Tabancalarıma her zaman nasıl özenli baktığımı anlamışsınızdır. ( Otomobile aynı seviyede önemi vermiyorum maalesef )

Bir motosiklet satış ilanın da tabanca falan nedir yahu?
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,028
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Yukarıda yazdıklarımdan Makinama ve Tabancalarıma her zaman nasıl özenli baktığımı anlamışsınızdır. ( Otomobile aynı seviyede önemi vermiyorum maalesef )

Bir motosiklet satış ilanın da tabanca falan nedir yahu?

Bununla kalmıyor, ben bu marka model motor bakıyor olsam bu ilana - yukarıdakini hariç bıraksak bile - başka detaylar yüzünden yine itibar etmezdim.
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Ne alaka hocam. Ruhsatlı Tabancam var diye psikopat adam mı ilan ediyorsunuz ? Belki askeri personelim , belki özel bir koruma personeliyim . Belki iş yerimde bulundurmak zorundayım , belki de sadece hobi olarak poligona gidip stres atıyorum. Tabancaya bakmayı bilen bir insanın öz verisini bilseydiniz bu şekilde konuşmazdınız. Ruhsatlı tabanca taşımanın/bulundurmanın sorumluluğu başkadır.

Birisinin tabancası varsa ondan bir şey almam gibi saçma tutumunuzdan dolayı size bu mesajı attım. Yoksa diğer dedikleriniz için sorun yok.

İşi veya görevi gereği silah ruhsatı ve sahibi olmak normal bir durum.Ama herkesin gergin ve sinirli olduğu,can ve mal güvenliğimizin pamuk ipliğe bağlı,adaletin artık sadece sözlükte bir kelime olduğu bu ülkede, silah sahibi olduğunu özellikle belirtme gereği duyan insana ben de mesafeli yaklaşırım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Silah deyince aklıma gelen sahne :)


Tepkilerden anlaşıldığı üzere müşteri kitlenizin bazılarını soğutabilecek gereksiz ayrıntılara yer vermemeniz akıllıca olan, eğer kısa sürede iyi fiyata satmak önemliyse tabii ki.

Bu arada babam yaş haddinden emekli oluncaya kadar polis memurluğu yaptı. Üç tabancası vardı, biri acil durumlar için, ehm, farklıydı. İyi atıcıydı. Emekli olunca biri hariç diğerlerini elinden çıkardı. Ben doğmadan önce doğuda terör zamanlarında kullanmak durumunda kalmış, ona karşı da kullanmışlar. Hiç sevmezdi silahı.
 
Katılım
23 Tem 2018
Mesajlar
136
Yukarıda yazdıklarımdan Makinama ve Tabancalarıma her zaman nasıl özenli baktığımı anlamışsınızdır. ( Otomobile aynı seviyede önemi vermiyorum maalesef )

Bir motosiklet satış ilanın da tabanca falan nedir yahu?

Hocam anlatmak istediğimi ya anlamadınız ya da ben yanlış anladım. Konudan o bilgi kaldırıldı

Bununla kalmıyor, ben bu marka model motor bakıyor olsam bu ilana - yukarıdakini hariç bıraksak bile - başka detaylar yüzünden yine itibar etmezdim.

Hocam merak ediyorum lütfen bilgi verir misiniz ? Neden acaba hatalı olan kısım nedir. Hadi Tabanca konusuna takıldınız ve ilanı düzenledim. Bunun dışında sizi negatif etkileyen nedir ? '' başka detaylar yüzünden yine itibar etmezdim. '' bunun sebebini öğrenmek istiyorum. Keyfi olarak tabi ki almazsınız ancak bu kadar itici gelen kısmı merak ettim açıkçası
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eki 2022
Mesajlar
136
Fiyat oldukça uygun, motora da son derece özenli bakmışsınız,bravo. Ama satışı zor olabilir,şu anda piyasanın durumu çok yavaşladı aynı zamanda Aprilla gibi bir markanın satışı zor olabiliyor maalesef. Yamaha veya Honda gibi hızlı satışı olan markalar gibi değil. Size hayırlı satışlar dilerim.
 
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
211
Sizinle benzer bir durumu yaşadığım için sizi çok iyi anlıyorum. Bence fiyatınızda bir sıkıntı yok. Ve yine bence bir motosiklete iyi bakılması çok önemli. Bazı arkadaşlar bunu zorunluluk olarak görüp, ilana yazılmasını tuhaf buluyorlar. Ben de bu tutumu tuhaf buluyorum. Ben hep arabamı ve motosikletimi yetkili servislere götürürüm. Ama bir başkası yan köşedeki ustaya yaptırabilir. İki motosiklette bakımlı olur ama hangisi tercih sebebidir? Bunu da düşünmek lazım. Hayırlı satışlar dilerim.
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Hocam merak ediyorum lütfen bilgi verir misiniz ? Neden acaba hatalı olan kısım nedir. Hadi Tabanca konusuna takıldınız ve ilanı düzenledim. Bunun dışında sizi negatif etkileyen nedir ? '' başka detaylar yüzünden yine itibar etmezdim. '' bunun sebebini öğrenmek istiyorum. Keyfi olarak tabi ki almazsınız ancak bu kadar itici gelen kısmı merak ettim açıkçası

Kendi adıma konuşayım.

Egzoz varsa almam.
Aliexpress'ten getirtilmiş egzoz varsa hiç almam.

Zinciri 3 günde bir silerim, gece üstünü örterim, cicibebeden başka şey yedirmem gibi gereksiz detaylara sıcak bakmam. 2-3 bin liralık zincirin yarı ömrü gitmiş zaten. 400+ bin liralık motorda ne önemi var.


2. el motor alacaksam ilanda şunlara bakarım:

Fiyat ne?

Km, yaş kaç? Garanti durumu ne?

Motorun fotoğrafları düzgün mü? Motorun tamir görebilecek parçaları açıkça gözüküyor mu? (Düşme kalkma yok yazan ilanlarda farklı peg, ayna, sıvı contalı blok vs gördü bu gözler)

Ekstrası var mı, varsa işime yarar mı? Değişen parçaysa ve mantıklı bir sebeple değiştiyse orijinali duruyor mu? ("Tipini beğenmediğim için spor ayna taktım" diyorsa %90 kaza yapıp yan sanayiyle değiştirmiştir)

İlanın dili, grameri vs düzgün mü? Bilinçli kullanıcı profili çiziyor mu?

Bunlar dışındaki yazılar iki taraf için de komple vakit kaybı. Artçı almamış, üstüne kedi çıkmamış, altına bez bağlamış, başkasının motoru x paraymış ama o kaka motormuş vs umrumda değil.
 
Katılım
15 Kas 2021
Mesajlar
1,182
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
Kendi adıma konuşayım.

Egzoz varsa almam.
Aliexpress'ten getirtilmiş egzoz varsa hiç almam.

Zinciri 3 günde bir silerim, gece üstünü örterim, cicibebeden başka şey yedirmem gibi gereksiz detaylara sıcak bakmam. 2-3 bin liralık zincirin yarı ömrü gitmiş zaten. 400+ bin liralık motorda ne önemi var.


2. el motor alacaksam ilanda şunlara bakarım:

Fiyat ne?

Km, yaş kaç? Garanti durumu ne?

Motorun fotoğrafları düzgün mü? Motorun tamir görebilecek parçaları açıkça gözüküyor mu? (Düşme kalkma yok yazan ilanlarda farklı peg, ayna, sıvı contalı blok vs gördü bu gözler)

Ekstrası var mı, varsa işime yarar mı? Değişen parçaysa ve mantıklı bir sebeple değiştiyse orijinali duruyor mu? ("Tipini beğenmediğim için spor ayna taktım" diyorsa %90 kaza yapıp yan sanayiyle değiştirmiştir)

İlanın dili, grameri vs düzgün mü? Bilinçli kullanıcı profili çiziyor mu?

Bunlar dışındaki yazılar iki taraf için de komple vakit kaybı. Artçı almamış, üstüne kedi çıkmamış, altına bez bağlamış, başkasının motoru x paraymış ama o kaka motormuş vs umrumda değil.

motoru gidip bizzat incelerim.
Benim motorum aprtmanımın bahçesinde durur ve apartmanda 35 tane 10 yaşından küçük çocuk var.
ayda bir mutlaka olduğu yerde yere yatırıyorlar
koryma demirim o yüzden çizik dolu gidon topuzlarım da keza öyle
ben satıcıda dürüstlüğe bakarım.
bir önceki motorumu ilana koyduğumda tüm arızalarını ve kusurlarını yazdım
altına da buna rağmen kabul ediyorsanız hayırlı olsun yazıp piyasanın 3 de 2 fiyatına ilana koydum.
benden alan ...... biraz makyajlayıp garibanın birine iteklemiş.
adam bi şekilde ulaştı bana adama ilanın ekran görüntüsünü attım
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Ne alaka hocam. Ruhsatlı Tabancam var diye psikopat adam mı ilan ediyorsunuz ? Belki askeri personelim , belki özel bir koruma personeliyim . Belki iş yerimde bulundurmak zorundayım , belki de sadece hobi olarak poligona gidip stres atıyorum. Tabancaya bakmayı bilen bir insanın öz verisini bilseydiniz bu şekilde konuşmazdınız. Ruhsatlı tabanca taşımanın/bulundurmanın sorumluluğu başkadır.

Birisinin tabancası varsa ondan bir şey almam gibi saçma tutumunuzdan dolayı size bu mesajı attım. Yoksa diğer dedikleriniz için sorun yok.

Sonradan doğru yolu bulup kaldırdım yazmışsınız ama asıl saçma tutum sizinki.
2005 yılından beri foruma üyeyim , ilk defa burada söylüyorum bir tabanca üç tane tüfeğim var.
Ama ne ilana yazdım ne de başka yere.
Bana ne abi senin tabancandan, bu cümle tamamen olgunlaşmamış insan cümlesi.
Olgunlaşmamış insan ile de minimum münasebet içinde olmayı tercih ederim .
Tabancayı ne için kullanırsan kullan motosiklet ilanında ne işi var.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
Tuttum bu sloganı. Bir sonraki satış ilanımın ilk cümlesi olacak.:queen:



Bunu trameri düzgün diye okuyacak 70 milyon nüfus var bu memlekette


Son zamanlarda, elinden başka bi iş gelmeyip, ulan dur, bu işte iyi para varmış diye galericilik yapanların favori kelimesi şu: ''aracın diksiyonu düzgün''
 
Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
666
Motosikleti
Vespa GTS300 Supertech ABS
ilana konulan araç satıldıysa fiyat doğrudur
ilan süresinin sonuna geldiği halde bekliyorsa fiyat yanlıştır diyebiliriz artık
takip ettiğim ve 5 aydır yenilenen ilanlar var, fiyat indirmemekte ısrarcılar ancak zaten 5 ayda aylık ortalama %3ten %15 zarar ettiler finansal olarak.
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
ilana konulan araç satıldıysa fiyat doğrudur
ilan süresinin sonuna geldiği halde bekliyorsa fiyat yanlıştır diyebiliriz artık
takip ettiğim ve 5 aydır yenilenen ilanlar var, fiyat indirmemekte ısrarcılar ancak zaten 5 ayda aylık ortalama %3ten %15 zarar ettiler finansal olarak.

yaz ortalarında favoriye aldığım ilanın sahibiyle o kadar pazarlık yaptık istediğim fiyata inmedi
Nuh dedi peygamber demedi.
dün ilanını güncellemiş benim istediğim fiyattan 20 bin daha aşağısına ilana girdi.
Bu faiz oranıyla bir 20 bin daha düşer
Az sabredin daha da düşecekler
 
Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
666
Motosikleti
Vespa GTS300 Supertech ABS
yaz ortalarında favoriye aldığım ilanın sahibiyle o kadar pazarlık yaptık istediğim fiyata inmedi
Nuh dedi peygamber demedi.
dün ilanını güncellemiş benim istediğim fiyattan 20 bin daha aşağısına ilana girdi.
Bu faiz oranıyla bir 20 bin daha düşer
Az sabredin daha da düşecekler
yani amaç satış yapmaksa mecburen düşecek. piyasayı yoklayayım derdindeyse rakamlar saçma duruyor ve gerçekten satış amaçlı ilan açmak için gelenleri de yanıltıyorlar. İlan vermek ücretsiz ve bu kadar kolay olmamalı.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,527
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
İlanınız artık görüntülenemiyor. Sattınız mı? Satmadıysanız da ilandan mı çektiniz?
 
Katılım
23 Tem 2018
Mesajlar
136
Sonradan doğru yolu bulup kaldırdım yazmışsınız ama asıl saçma tutum sizinki.
2005 yılından beri foruma üyeyim , ilk defa burada söylüyorum bir tabanca üç tane tüfeğim var.
Ama ne ilana yazdım ne de başka yere.
Bana ne abi senin tabancandan, bu cümle tamamen olgunlaşmamış insan cümlesi.
Olgunlaşmamış insan ile de minimum münasebet içinde olmayı tercih ederim .
Tabancayı ne için kullanırsan kullan motosiklet ilanında ne işi var.

Sen ne saçmalıyorsun Allah aşkına ? Sen benim olgun olup olmadığımı ilana yazdığım B]''[/B] silah sahibi makinesine iyi bakar gerçek silah severlerin silahlarına ne kadar iyi baktıklarını bilen bilir. Bende bu sebeple bunu belirtmek istemiştim '' cümlesiyle benim olgunluğumu sınıyorsan seninle zaten kimsenin samimi dostluk kuracağını sanmıyorum. Evet çoğu arkadaşın bu yazılanın motosiklet ilanında ne alakası var '' silahı sevmiyorum hoşlanmıyorum '' dediği için ve bende evet bazı insanların silahlardan nefret ettiğini düşündüğüm için konu içerisinden silmiştim.

Ancak yazılanlara öyle okuyorum ki '' terorist , ergen ve olgunlaşmamış '' gibi saçma sapan terimler yazılıyor.
 
Katılım
15 Kas 2021
Mesajlar
1,182
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ancak yazılanlara öyle okuyorum ki '' terorist , ergen ve olgunlaşmamış '' gibi saçma sapan terimler yazılıyor.

Yakışıyor ki yazılıyor. Ömrümün yarısından fazlası silahlı adamların arasında geçti. 23 yıl silah ruhsatı verdim.
Sarhoşken kavga ettiğim adama bile belimdeki silahı hissettirmedim. Sen ki motosiklet satış ilanına yazmışsın.
@tomass bu konuda haklı.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Sen ne saçmalıyorsun Allah aşkına ? Sen benim olgun olup olmadığımı ilana yazdığım B]''[/B] silah sahibi makinesine iyi bakar gerçek silah severlerin silahlarına ne kadar iyi baktıklarını bilen bilir. Bende bu sebeple bunu belirtmek istemiştim '' cümlesiyle benim olgunluğumu sınıyorsan seninle zaten kimsenin samimi dostluk kuracağını sanmıyorum. Evet çoğu arkadaşın bu yazılanın motosiklet ilanında ne alakası var '' silahı sevmiyorum hoşlanmıyorum '' dediği için ve bende evet bazı insanların silahlardan nefret ettiğini düşündüğüm için konu içerisinden silmiştim.

Ancak yazılanlara öyle okuyorum ki '' terorist , ergen ve olgunlaşmamış '' gibi saçma sapan terimler yazılıyor.

Ben siz diye hitap ederken hala sen diyorsunuz.
Söylediğimin doğruluğunu kanıtladığınız için teşekkürler.
İyi günler diliyorum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst