Motosikletlerin birçok sürücü tarafından dikkate alınmadığı hatta taciz edildiği doğru.
Ayrıca köprü ve otobanı daha az işgal edip, yola daha az zarar verdiğimiz halde aynı ücreti ödüyoruz.
Forumlar ve diğer iletişim araçları da bu yüzden var. Herkesin çevresindekileri bilinçlendirmesi ve motosiklet sürücülerinin ortak hareket etmesiyle düzelecek tüm bunlar.Başka bir yolu yok.
Ayrıca ek olarak ardarda mesaj yollamak yerine değiştir butonunu kullanarak mesajına ekleme yapman daha uygun olacaktır.