Sizce motorlara haksızlık yapılmıyor mu?

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
664
Her yerde motorlar var ama her zaman motorlar 2. plan da insanlar neden buna çözüm bulmuyor ? ? ? :silent: KILIÇ :pl:
 
Katılım
10 Nis 2005
Mesajlar
175
Motosikletlerin birçok sürücü tarafından dikkate alınmadığı hatta taciz edildiği doğru.
Ayrıca köprü ve otobanı daha az işgal edip, yola daha az zarar verdiğimiz halde aynı ücreti ödüyoruz.
Forumlar ve diğer iletişim araçları da bu yüzden var. Herkesin çevresindekileri bilinçlendirmesi ve motosiklet sürücülerinin ortak hareket etmesiyle düzelecek tüm bunlar.Başka bir yolu yok.
Ayrıca ek olarak ardarda mesaj yollamak yerine değiştir butonunu kullanarak mesajına ekleme yapman daha uygun olacaktır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst