sizce motorda en önemli aksesuar

Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
29
tabi soru biraz cins oldu :D biraz daha açıklıyım:D

böyle tam motorcu takılmayanlar için, ya da tüm ekipmanı giymek istemeyenler ya da giyemeyenler için vs hani kask en başta gelir ya, birde günlük böyle kullanırken kaskın yanında birde olmazsa olmaz ne vardır diye sormak istedim. :) sanki dizlik öne çıkıyor gibi :)
 
Katılım
17 Tem 2012
Mesajlar
233
Robocop kıyafetim olmazsa olmaz.....yoksa sahneye hayatta çıkmam....pardon yollara diyecektim.
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Ben yaptığım kazadan sonra hepsinin kullanılması gerektiğini anladım.Kaza yaptığımda üstümde tshir,altımda şort kafamda sadece kask vardı.Evde eldiven ve mont olmasına rağmen giymemiştim o gün.Baya bi sürüklendim kalktım kaska baktım sürüklenmeden dolayı çizilmiş.Dizlerim kan revan içindeydi.Dizlik gerçekten olmazsa olmazmış.Omzumda hasar vardı biraz,elimin içinde.1 ay yürüyememiştim.Kazanın nasıl geleceği nerden geleceği belli olmuyo hepsini her şartta kullanmak lazım.İsterse 2 km lik yol olsun farketmez
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst