Ben yaptığım kazadan sonra hepsinin kullanılması gerektiğini anladım.Kaza yaptığımda üstümde tshir,altımda şort kafamda sadece kask vardı.Evde eldiven ve mont olmasına rağmen giymemiştim o gün.Baya bi sürüklendim kalktım kaska baktım sürüklenmeden dolayı çizilmiş.Dizlerim kan revan içindeydi.Dizlik gerçekten olmazsa olmazmış.Omzumda hasar vardı biraz,elimin içinde.1 ay yürüyememiştim.Kazanın nasıl geleceği nerden geleceği belli olmuyo hepsini her şartta kullanmak lazım.İsterse 2 km lik yol olsun farketmez