sizce motorda en önemli aksesuar

Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
29
kasktan sonra sizce olmazsa olmaz dediğiniz aksesuar, kıyafet vs nedir? mesela eldiven mi, dizlik mi vs vs vs...


bir tane belirtin sadece :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
komple takım almakta fayda var çünkü kaza yaptığında nereden darbe alacağın belli değil:bestmt:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
motosikleti kullanırken olmazsa olmaz 4 element vardır
hava toprak su tahta
yok onlar değildi
önem sırasına göre
kask, dizlik, mont, eldiven
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Aksesuar deyince aklıma süsten başka bişey gelmedi:silent:Ama koruma olarak bunu 1 adetle sınırlandıramayız.Sonuçta can taşıyoruz.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
motosikleti kullanırken olmazsa olmaz 4 element vardır
hava toprak su tahta
yok onlar değildi
önem sırasına göre
kask, dizlik, mont, eldiven

Önem sırasının bilimsel verilerini akşam mesai bitimine kadar masamda istiyorum :p


Aksesuar değil de ekipman desek biz onlara. Belirli yüzdeleri vardır elbet ama kaza anında alacağımız darbeyi önceden bilemeyeceğimizden önem sırasına bakmadan hepsini edinmek ve kullanmak lazım. Kullanmak lazım diyorum çünki ben dahil kaskı kafamıza geçirip çıkıyoruz genelde.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:13 ----------

Ha bu arada olmazsa olmaz tek aksesuar benzindir. Artık depoda aksesuar olarak zaman zaman durmakta kendisi zira.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
Önem sırasının bilimsel verilerini akşam mesai bitimine kadar masamda istiyorum :p
Ha bu arada olmazsa olmaz tek aksesuar benzindir. Artık depoda aksesuar olarak zaman zaman durmakta kendisi zira.

öz kaynaklarla bu iş halledilemez
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
onlar aksesuar mı yahu? korumalar ise kasıt, hepsi olmazsa olmaz "bir tane yazın" diye sınırlayamayız
 
Katılım
15 Tem 2012
Mesajlar
782
En önce kask hocam :) ama arkadaşım kaza yaptı :) bi kafasını vurmadı onun dışında her yeri vurdu :) şans ama
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
bana göre kasktan sonra en önemli ekipman dizliktir
bütün kemiklerin kırılır yaparsın ama diz kapağın kırıldımı sakat kalıyorsun
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Kasktan sonra dizlik diyorum ve dizlik almadan önce nasıl dizlik kullanmamışım kendime hayret ediyorum. Şimdi diz kapağı çok önemli birşey tam olarak iyileşmeyebiliyor. :)
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
motor olduğuna göre kask kesin ama mont ta olmalı eh dizlik olsa fena olmaz bunlar motoru aldıktan kısa bir zaman sonra kesin sahip olunması gerekenler ve bundan sonra en büyük ihtiyaç kaliteli bir topcase gezi ve yolculuklarda bagaj olmadığından topcase en büyük ihtiyaç
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
137
Anneni mi daha çok seviyorsun babanı mı sorulur ya çocuklara aynen onun gibi olmuş bu :) . Eğer bu meretin üstüne biniyorsan herşeyinin olması lazım hocam. Hepsi önemli.
 
Katılım
3 Eyl 2012
Mesajlar
421
Korumalari aksesuar olarak nitelendirmiyorum arkadaslarimin dedigi olmaz sa olmaz :)
Aksesuara gelince

TOPCASE Tabikide :p
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
kask'tan sonra topcase gelir :) topcase olmazsa insanın kaskı yanında taşıyası fln gelmiyo ;)
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
Anneni mi daha çok seviyorsun babanı mı sorulur ya çocuklara aynen onun gibi olmuş bu :) .
art den aybars hocada aynısını söylemişti salihlideki güvenli sürüş eğitiminde
glasses10.gif


kasktan sonra sizce olmazsa olmaz dediğiniz aksesuar, kıyafet vs nedir? mesela eldiven mi, dizlik mi vs vs vs...


bir tane belirtin sadece :)
sana ve motora yakışan bir artçı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst