motosikleti kullanırken olmazsa olmaz 4 element vardır
hava toprak su tahta
yok onlar değildi
önem sırasına göre
kask, dizlik, mont, eldiven
Önem sırasının bilimsel verilerini akşam mesai bitimine kadar masamda istiyorum
Ha bu arada olmazsa olmaz tek aksesuar benzindir. Artık depoda aksesuar olarak zaman zaman durmakta kendisi zira.
art den aybars hocada aynısını söylemişti salihlideki güvenli sürüş eğitimindeAnneni mi daha çok seviyorsun babanı mı sorulur ya çocuklara aynen onun gibi olmuş bu.
sana ve motora yakışan bir artçı.kasktan sonra sizce olmazsa olmaz dediğiniz aksesuar, kıyafet vs nedir? mesela eldiven mi, dizlik mi vs vs vs...
bir tane belirtin sadece![]()