Sizce Hangi Motosiklet

Katılım
19 Nis 2012
Mesajlar
12
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-plakasi-hazir-o-km-dio-952949711/detay/
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-48500-bakimli-guzel-motor-953953547/detay/
Kuryelik yapacağım sizce hangisini almalıyım?
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,549
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Pcx biraz daha seri bir motordur ama ben olsam sıfır Dio'yu tercih ederdim sanki. Kuryelik yapacağınız için size sıkıntı çıkarmayan motor lazım. Bence sıfır Dio'nun sıkıntı çıkarma ihtimali 50.000 km sürülmüş Pcx'e göre daha az. Yine de 2 motoru kullanan, tanıyan daha sağlıklı yorumlayacaktır.
 
Katılım
17 Eyl 2020
Mesajlar
823
ben de dioyu tercih ederdim hem sıfır hem de sonuçta honda ve ciddi az yaktığı söyleniyordu bir ara tanıtıldığında. uzun süre kullanılabilecek bir motor.
diğeri 48 bin kmde çok fazla. bunu uzun zaman kullanır istediğiniz zaman çok rahat satarsınız değeri çok düşmeden.
 
Katılım
19 Nis 2012
Mesajlar
12
Pcx biraz daha seri bir motordur ama ben olsam sıfır Dio'yu tercih ederdim sanki. Kuryelik yapacağınız için size sıkıntı çıkarmayan motor lazım. Bence sıfır Dio'nun sıkıntı çıkarma ihtimali 50.000 km sürülmüş Pcx'e göre daha az. Yine de 2 motoru kullanan, tanıyan daha sağlıklı yorumlayacaktır.

ben de dioyu tercih ederdim hem sıfır hem de sonuçta honda ve ciddi az yaktığı söyleniyordu bir ara tanıtıldığında. uzun süre kullanılabilecek bir motor.
diğeri 48 bin kmde çok fazla. bunu uzun zaman kullanır istediğiniz zaman çok rahat satarsınız değeri çok düşmeden.
Dio için çekiş problemi var deniliyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst