Sizce hangi motosikler

Katılım
12 Eyl 2013
Mesajlar
2
Sizce kanuni gt 170 mi :

110997-kanuni-gt-170-yeni-model.html




Bisan trx 150 mi :

bisan-trx-150



Arora 180-19 mu :


https://encrypted-tbn2.gstatic.com/...DHYWFVLs4Keed4ZGetaryr8pTbQDskO8z_bs_kyVPrdgA
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
101
arora ar 180e ne diyolar bilmemde çok çocuksu gözüküyor gözüme hani çizgi filmden fırlamış gibi kendi motorum olan gt170 derim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst