- Katılım
- 28 Eyl 2016
- Mesajlar
- 1
- Konu Yazar
- #1
Öncelikle Hayırlı Akşamlar,
Abiler şimdi ben Kasım ayında 18 yaşımı dolduruyorum.Bugün gittim ve Honda Bayisinden Beyaz renkte Sıfır Honda CB 125E Aldım.Daha önce 2 yıl scooter kullandım fakat henüz hiç manuel vitesli motor tecrübem yok.İstanbulda yaşıyorum ve cuma günü motoru teslim almaya gideceğim.Henüz ehliyet almadım.Motor ile polis çevirse ne kadar ceza yerim.Daha önce ehliyetsiz yakalanan oldu mu?Ve sizce Motorda doğru başlangıç yapmışmıyım?Saygılar ...
Abiler şimdi ben Kasım ayında 18 yaşımı dolduruyorum.Bugün gittim ve Honda Bayisinden Beyaz renkte Sıfır Honda CB 125E Aldım.Daha önce 2 yıl scooter kullandım fakat henüz hiç manuel vitesli motor tecrübem yok.İstanbulda yaşıyorum ve cuma günü motoru teslim almaya gideceğim.Henüz ehliyet almadım.Motor ile polis çevirse ne kadar ceza yerim.Daha önce ehliyetsiz yakalanan oldu mu?Ve sizce Motorda doğru başlangıç yapmışmıyım?Saygılar ...