Sizce Blackberry Curve 8520 mi yoksaNokia 5800 mı?

Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
300 tl civarı takaslı bir 8520 curve ile bnm 5800 xm telefonumu takas etmeyi düşünüyorum ustune 50 tl verip sizce mantıklı mı değer mi? yardımlarınızı bekliyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet Gerçekten Temizse Curve Çok Mantıklı Karlı olursun :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Blackberry Curve 8520 bence çok feminen, erkek adama Curve 9300 serisi yakışır.
 
Katılım
2 Tem 2011
Mesajlar
105
nokia gördünmü kaçarak uzaklaş derim..
modeli hiç araştırmadım ama nokia ya hala sağlam bir işletim sistemi girmediğini biliyorum.. blackberry (Y)
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
BB alırsan BİS servisini açtırman lazım, bu servisin ortalama fiyatı 40 TL aylık, eğer bu servisi açtırmaz isen nete bağlanamazsın.
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
nokia gördünmü kaçarak uzaklaş derim..
modeli hiç araştırmadım ama nokia ya hala sağlam bir işletim sistemi girmediğini biliyorum.. blackberry (Y)
ah kardeşim ah iyi güzel kullanışı ''diyelimde'' artık kabak tadı veriyo nokialar:S
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863
Ben 2 sene blackberry kullandım. Kesinlikle blackberry derim. Şimdi iphone kullanıyorum. Blackberry için vodafone'da ve turkcell'de 6.90 tl'ye güzel bis pakedi var gayet uygun. Ben ondan yapıyordum. Çatır çatır kullanıyordum. Bbm, whatsapp, twitter, facebook gerçekten çok kullanışlı tavsiye ederim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2011
Mesajlar
813
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyide 8520 de 3g yok :)
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
3G olmamsı beni kaygılandırıyo sadece :(
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
nokia gördünmü kaçarak uzaklaş derim..
modeli hiç araştırmadım ama nokia ya hala sağlam bir işletim sistemi girmediğini biliyorum.. blackberry (Y)

Belle işletim sistemini azıcık araştırmanı tavsiye ederim öleyse.


Harun ne akdar işine yarar bilmiyorum ama aşağıdaki ilan benim. Motosiklet.net üyelerine 400den bırakmayı düşünüyorum. Malesef takas falan yok.

http://www.sahibinden.com/ilan/alis...tusunda-blackberry-curve-8520-76538445/detay/

:cat:
 
Katılım
3 Kas 2011
Mesajlar
318
Black Berry güzel telefon ama wifi yi bile kullanmak için BIS paketini alman gerekiyor o da 20 tl birşey o olmazsa wifi ye bile giremiyorsun bence alma derim. Nokia da kötü telefon değil. ama 400 tl varsa samsung galaxy ace al ikinci el temiz bulursun 1 2 ay kullanılmış iyi telefon ben kullanıyorum çokta memnunum. :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
BB alırsan BİS servisini açtırman lazım, bu servisin ortalama fiyatı 40 TL aylık, eğer bu servisi açtırmaz isen nete bağlanamazsın.
Aylık 6.90 liraya turkcell'de bütün blackberry hizmetlerini kullanıyorum, internete giriyorum, 100mb limiti var.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:37 ----------

Black Berry güzel telefon ama wifi yi bile kullanmak için BIS paketini alman gerekiyor o da 20 tl birşey o olmazsa wifi ye bile giremiyorsun bence alma derim. Nokia da kötü telefon değil. ama 400 tl varsa samsung galaxy ace al ikinci el temiz bulursun 1 2 ay kullanılmış iyi telefon ben kullanıyorum çokta memnunum. :)
Nerenizden uyduruyorsunuz bunları yok öyle birşey, bende Curve 9300 var, eski modellerde öyle saçma birşey varsa bilemem.
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
bu benim için cok pahalı uzgunum

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:39 ----------

Black Berry güzel telefon ama wifi yi bile kullanmak için BIS paketini alman gerekiyor o da 20 tl birşey o olmazsa wifi ye bile giremiyorsun bence alma derim. Nokia da kötü telefon değil. ama 400 tl varsa samsung galaxy ace al ikinci el temiz bulursun 1 2 ay kullanılmış iyi telefon ben kullanıyorum çokta memnunum. :)
bence cok sacma bis paketi almadan wifi özellğini kullanamamak:S arastıracagım :)
 
Katılım
3 Kas 2011
Mesajlar
318
Aylık 6.90 liraya turkcell'de bütün blackberry hizmetlerini kullanıyorum, internete giriyorum, 100mb limiti var.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:37 ----------


Nerenizden uyduruyorsunuz bunları yok öyle birşey, bende Curve 9300 var, eski modellerde öyle saçma birşey varsa bilemem.


cümlen çok tuhaf olmuş :D nereden uyduruyorsunuzu varsa bilmemle bitirmek baya baya mantıksız madem bilmiyorsun eski modelleri neden eleştiriyorsun? biraz bilgiye dayalı eleştiri yap ki muhabbet olsun. :)) lafı uzatmadan söyleyeyim patronum kullanıyor aldıgımızda girmedi turkcell bayi bis paketsiz wifi ye girmez dedi paketini sattı :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:52 ----------

bu benim için cok pahalı uzgunum

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:39 ----------


bence cok sacma bis paketi almadan wifi özellğini kullanamamak:S arastıracagım :)


aynen bencede saçma biz patrona aldığımızda paketi açmıştık açmadan önce kimse bis paketinden bahsetmedi bahsetse o da almayacaktı ya neyse :D :D boş yere her ay 20 tl ödüyor şimdi :S

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:56 ----------

al kardeşim yorumları okuman bile yeterli :(

http://www.log.com.tr/blackberry-curve-8520/
 

_w_

Katılım
31 May 2009
Mesajlar
615
Ne varsa eskilerde var. 6230i den yazıyorum bu mesajı. Taş gibi maşallah 7 yıl oldu çok yere düştü motorla giderken düştü. Merdivenden düştü. Ama hala kullabiliyorum. nokianın sağlam olduğu gerçek. Ben olsam takas etmezdim 5800 ın 3g si yeter.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
bir üniversitede öğrenci :)

Hacı madem üni. öğrencisisin ne işin var blackberry le. Tüketim çılgınlığı dedikleri olay, bu işte. Facebook için veya bikaç internet sitesine girmek için ne gerek var böyle şeylere. Paran çoksa git gez, ye, iç, eğlen, yeni ilgi alanları keşfet kendine... Yada hiç birini yapmıyosan git karıya kıza harca paranı :) Ama blackberry nedir yaaa...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benve Honda shadow vt 750
en iyi secenek o
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst