- Katılım
- 22 Eyl 2006
- Mesajlar
- 270
- Konu Yazar
- #1
Artık 600 cc ye geçmenin vakti geldi diyerekten internette şöyle bi gezindim...Bütçeme uygun uzun yolda beni yormayacak, gerektiğinde hızlı ve agresif kullanıma uygun, zor durumlarda gazı açtımmı beni kurtaracak kadar seri,sahil yolunda küçük turlara olanak tanıyacak şekilde kolay kullanımlı,artçıma ben buna bidaha binmem dedirtmeyecek,en fazla 3 yaşında az kilometreli 4 silindirli motosiklet aradım :cherry: bütcem de 10.000 bilemedin 10.500 ytl...ilk önce çok şey istediğimi düşündüm ama bir kaç marka model buldum:cat: Bulduğum motosikletler şunlar: Suzuki gsx600f 2006-2007,bandit650 abs 2006,birde bunların yanında fiyatı 1000 ytl kadar daha pahalı(km leri çok yüksek aynı seviyede olanların fiyatı 2000-2500 ytl daha fazla) gsr600...
Gsr600 çok hoşuma giden bi motosiklet hatta temasta olduğum iki kişi var ama dediğim gibi beni biraz zorlar Motosikleti alıp borcunu ödeyeceğim diye yazın gezemedikten sonra anlamı yok diye düşünüyorum:farao:
gsx600f ilgimi çeken ama bi okadar da almaktan çekindiğim bi makine bu motosikletleri performans egzozu tankpedi elciği siyah camı gibi donanım ve düşük km lerine rağmen ortalama 10000 ytl istiyorlar:silent: Biraz düşük değil mi sizcede:silent: kronik bi sorunu varmı bu makinelerin? 70 küsurluk hp si ve 150 lil lastiğiyle tatminkar olur mu?
Bandit ise abs dik oturuş pozisyonu şık dizaynı ile özellikle uzun yol için çok iyi gibi geliyor aklımı çeliyor
r:
Arkadaşlar benim bulduğum motosikletletler bunlar, sizin önerileriniz varsa onlarıda değerlendirmeye alırım ama aradığım özellikler ve bütcemi yukarıda yazdım:cat: Bu motosikletlerin fiyatları bence uygun ikinci ellere baktığımız zaman cbf 500 ,er6n, er6f gibi modellerden bile uygun.Siz ne düşünürsünüz ben olsam şunu alırdım dediğiniz model hangisi?Yardımlarınız ve yorumlarınız için şimdiden teşekkürler arkadaşlar:cat:
Aslında dl 650 de vardı seçeneklerimde ama benim bütcemde az km li bulamadım 30 binli km ler belki dl için hiç birşey ama psikolojik olarak rahat olmam lazım içime sinmesi lazım ayrıca 4 silindirin kaşıntısını aldırmam lazım onun için listemden çıkardım:farao:
Gsr600 çok hoşuma giden bi motosiklet hatta temasta olduğum iki kişi var ama dediğim gibi beni biraz zorlar Motosikleti alıp borcunu ödeyeceğim diye yazın gezemedikten sonra anlamı yok diye düşünüyorum:farao:
gsx600f ilgimi çeken ama bi okadar da almaktan çekindiğim bi makine bu motosikletleri performans egzozu tankpedi elciği siyah camı gibi donanım ve düşük km lerine rağmen ortalama 10000 ytl istiyorlar:silent: Biraz düşük değil mi sizcede:silent: kronik bi sorunu varmı bu makinelerin? 70 küsurluk hp si ve 150 lil lastiğiyle tatminkar olur mu?
Bandit ise abs dik oturuş pozisyonu şık dizaynı ile özellikle uzun yol için çok iyi gibi geliyor aklımı çeliyor
Arkadaşlar benim bulduğum motosikletletler bunlar, sizin önerileriniz varsa onlarıda değerlendirmeye alırım ama aradığım özellikler ve bütcemi yukarıda yazdım:cat: Bu motosikletlerin fiyatları bence uygun ikinci ellere baktığımız zaman cbf 500 ,er6n, er6f gibi modellerden bile uygun.Siz ne düşünürsünüz ben olsam şunu alırdım dediğiniz model hangisi?Yardımlarınız ve yorumlarınız için şimdiden teşekkürler arkadaşlar:cat:
Aslında dl 650 de vardı seçeneklerimde ama benim bütcemde az km li bulamadım 30 binli km ler belki dl için hiç birşey ama psikolojik olarak rahat olmam lazım içime sinmesi lazım ayrıca 4 silindirin kaşıntısını aldırmam lazım onun için listemden çıkardım:farao: