- Katılım
- 17 Şub 2012
- Mesajlar
- 1,039
- Konu Yazar
- #1
Slm arkdşlr
Ehliyetimi 2 haftaya kadar alıyorum Breton S e bindim ve benzerleri Ybr 125 beni tatmin etmiyor
Şehir dışına çıktığımda kendimi çıplak gibi hissediyorum :santa: bu 125 liklerle :]
Bu yüzden bu modellere yöneldim tork bakımındanda bir nebze olsa daha güçlüler
Yardımlarınızı bekliyorum :rendeer:
AR 200-11 TIGER
Kuba Fsatwind 200 r
Kuba Fsatwind 200r nin yakıt sarfiyatı fazla deniliyor doğrumu :sunny:
Ehliyetimi 2 haftaya kadar alıyorum Breton S e bindim ve benzerleri Ybr 125 beni tatmin etmiyor
Şehir dışına çıktığımda kendimi çıplak gibi hissediyorum :santa: bu 125 liklerle :]
Bu yüzden bu modellere yöneldim tork bakımındanda bir nebze olsa daha güçlüler
Yardımlarınızı bekliyorum :rendeer:
AR 200-11 TIGER
Kuba Fsatwind 200 r
Kuba Fsatwind 200r nin yakıt sarfiyatı fazla deniliyor doğrumu :sunny: