Siz olsaydınız hangisini tercih ederdiniz ?. :]

Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
1,039
Slm arkdşlr

Ehliyetimi 2 haftaya kadar alıyorum Breton S e bindim ve benzerleri Ybr 125 beni tatmin etmiyor

Şehir dışına çıktığımda kendimi çıplak gibi hissediyorum :santa: bu 125 liklerle :]

Bu yüzden bu modellere yöneldim tork bakımındanda bir nebze olsa daha güçlüler

Yardımlarınızı bekliyorum :rendeer:


AR 200-11 TIGER

big_96493676xff.jpg




Kuba Fsatwind 200 r

3270.jpg



Kuba Fsatwind 200r nin yakıt sarfiyatı fazla deniliyor doğrumu :sunny:
 
Katılım
11 Şub 2012
Mesajlar
1,477
Yakıt çok fazlaymış evet :) Bulaşma derim . Bursa mtde bi abimiz var fazlasıyla dertliydi:)
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
1,039
Tiger 200 aklım yattı ben ona iyi bakarsam oda bana iyi bakar :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst