Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Siz olsanız hangi motoru tercih ederdiniz ve neden ?
6200 ybrlik para varsa cbf 150 alırdım yok illa onu almayacaksam ybr alırdım.param yettiği sürece asla çinli almam anca drifte yetiyorsa yine almam ace alırdım hayatında 1 kez bile olsa yolda kalanlar bu dediğimi anlar
İlk motorum çinli scooterdı çok çektirdi ama hakkını yiyemem onun sayesinde sökme takma tamir anlamında çok şey öğrendim :cherry: Nisanda 57 bin km de 2006 model bi ybr aldım, yaşı ve km sine rağmen aşırı memnunum. Bence ybr al
Bu Şeçeneklerin içinden tabiki ybr fakat ybr 6000tl parayı asla hak etmez.
Bana göre bu aralar sıfır motor almayın ybr eskiden 4000tl iken bu sıralar 6000 küsür olması veya cbr 125r ın ilk çıktığı zamanlar 6000tl olması ve bunu bile bile almak bence enayiliktir.
Eğer ilk motorsa drift diyorum. Çok ucuza bulup yine aynı paralara satarsınız uçurumdan aşağıda atsan fazla masraf çıkarmaz, şekli diğerlerine göre daha iyi, hız olarak diğerlerinden seri ve onlar gibi gereksiz pahalı değil