Siz olsanız hangi motoru tercih ederdiniz ve neden ?

Katılım
2 May 2015
Mesajlar
1,583
1 numara,malum herkes bilir az daha koy ybr al,atasözü gibi oldu artık:cherry: 2 ci eli kuvvetli
 
Katılım
14 May 2016
Mesajlar
111
6200 ybrlik para varsa cbf 150 alırdım yok illa onu almayacaksam ybr alırdım.param yettiği sürece asla çinli almam anca drifte yetiyorsa yine almam ace alırdım hayatında 1 kez bile olsa yolda kalanlar bu dediğimi anlar
 
Katılım
9 Kas 2015
Mesajlar
97
İlk motorum çinli scooterdı çok çektirdi ama hakkını yiyemem onun sayesinde sökme takma tamir anlamında çok şey öğrendim :cherry: Nisanda 57 bin km de 2006 model bi ybr aldım, yaşı ve km sine rağmen aşırı memnunum. Bence ybr al
 
Katılım
1 Mar 2014
Mesajlar
659
Bu Şeçeneklerin içinden tabiki ybr fakat ybr 6000tl parayı asla hak etmez.

Bana göre bu aralar sıfır motor almayın ybr eskiden 4000tl iken bu sıralar 6000 küsür olması veya cbr 125r ın ilk çıktığı zamanlar 6000tl olması ve bunu bile bile almak bence enayiliktir.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
Eğer ilk motorsa drift diyorum. Çok ucuza bulup yine aynı paralara satarsınız uçurumdan aşağıda atsan fazla masraf çıkarmaz, şekli diğerlerine göre daha iyi, hız olarak diğerlerinden seri ve onlar gibi gereksiz pahalı değil
 
Katılım
8 May 2015
Mesajlar
133
cb125e aralarında boyut olarak en büyük motosiklet ki benim ilk motorumdur kendisi.. boyum 191 olduğu için büyük olanı tercih etmek zorundayım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst