- Katılım
- 12 May 2007
- Mesajlar
- 224
- Konu Yazar
- #1
Ben bugün dehşet içinde kalarak gördüm. İzmir de evime doğru arabayla kırmızı ışıklarda durmuş iken, önümden geçen motorcuda bir gariplik sezinledim. Biraz daha dikkatli baktığımda ise bu arkadaşımızın sol kolunun dirsek hizasından olmadığını fark ettim. Kendime gelmem 2-3 dakika sürmüştür sanırım.
Anlamadığım bir sürü nokta içinde büyükçe bir enduro (büyük ihtimal F800) kullanan bu arkadaşımızın vitesleri nasıl değiştirdiği.
Ancak ne olursa olsun kimseyi bu kadar büyük bir tehlikeye atmaya hakkı olmadığını da buradan söylemek istiyorum. Kendi canını düşünmüyor onu anladık. Ya diğerleri ? Tamam Motosiklet bir tutku, hastalık. Ama bu yaptığı trafik teröristliğinden başka bir şey değil. Plakasını alabilse idim, kardeşimiz olduğunu dinlemeden bildirecektim 155 e.
Anlamadığım bir sürü nokta içinde büyükçe bir enduro (büyük ihtimal F800) kullanan bu arkadaşımızın vitesleri nasıl değiştirdiği.
Ancak ne olursa olsun kimseyi bu kadar büyük bir tehlikeye atmaya hakkı olmadığını da buradan söylemek istiyorum. Kendi canını düşünmüyor onu anladık. Ya diğerleri ? Tamam Motosiklet bir tutku, hastalık. Ama bu yaptığı trafik teröristliğinden başka bir şey değil. Plakasını alabilse idim, kardeşimiz olduğunu dinlemeden bildirecektim 155 e.