Anlamadığım bir sürü nokta içinde büyükçe bir enduro (büyük ihtimal F800) kullanan bu arkadaşımızın vitesleri nasıl değiştirdiği.
ben daha önce görmüştüm debriyaj ve fren kolunu aynı tarafa alıyorlar.yani tek elle hem debriyaj hemde fren kullanılıyor.